Sport1 Banner

דיווח: ברצלונה עשויה להחזיר את דאולופאו

| צילום: AFP

עזיבת לואיס אנריקה עשוייה להחזיר את השחקן לבארסה, שרוצה גם את וראטי

(גודל טקסט)

"אס" דיווח הבוקר (חמישי) שברצלונה עשויה לנסות להחזיר את ג'רארד דאולפאו שמשחק כיום במילאן. מאז הושאל השחקן מאברטון לרוסונרי בינואר האחרון, הוא חזר לחיים חדשים ושותף גם במדי נבחרת ספרד בניצחון 0:2 על צרפת, שיחק מצוין וכבש אף את אחד השערים. 

בברצלונה ערים לכך שהוא יכול לתרום כשחקן ההתקפה הרביעי כששפאקו אלקאסר יימכר כנראה בקיץ לאחר שאיכזב לחלוטין. לפי העיתון לבלאוגרנה יש סעיף אותו הם יכולים לממש עד ה-30 ביוני לפיו הם יכולים לרכוש את דאולפאו חזרה מאברטון תמורת 12 מיליון יורו.

דאולפאו, שרשם את הופעתו השנייה בלבד במדי "לה רוחה", אמר אחרי שזומן לנבחרת: "אם לא הייתי משחק במילאן לא היו מזמינים אותי". באברטון לא בונים על שחקן הכנף ורונאלד קומאן העדיף להשאיל אותו לרוסונרי.


דאולופאו. יחזור ללבוש בלאוגרנה? (Getty)

לואיס אנריקה לא התלהב מדאולפאו והסכים למכור אותו, אבל כעת כשמאמן עוזב, הדבר פותח עבור השחקן את הדלת חזרה לקבוצה. המנהל המקצועי של המועדון רוברטו פרננדס סבור שהוא יכול לעזור מאוד לברצלונה. 

אם השחקן יחזור לברצלונה הוא יהיה שחקן "לה מאסיה" התשיעי שעושה זאת בשנים האחרונות כאשר קדמו לו ג'רארד לופס, איבן דה לה פניה, לואיס אנריקה, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, ססק פברגאס, ראפיניה ואלייש וידאל.


מבוקש ללא קשר לזהות המאמן. וראטי (Getty)

בנוסף, ברצלונה עובדת לקראת העונה הבאה לחיזוק הקבוצה בלי קשר למאמן שיגיע. לפי "הסאן" היא מקדימה את צ'לסי במירוץ לרכוש את מארקו וראטי כיורשו העתידי של אנדרס אינייסטה.האיטלקי אומנם הצהיר שהוא רואה בפאריס סן ז'רמן הבית שלו, אבל הוא לא מרוצה מהכיוון אליו לוקח אונאי אמרי את הקבוצה. לפי העיתון בארסה שתצטרך לשלם עבורו 75 מיליון יורו.

בתוך כך פרסם העיתון שבאיירן מינכן הציבה כמטרה את רכישתו של שחקן הכנף של אתלטיקו מדריד יאניק קראסקו הבלגי שסעיף השחרור שלו עומד על מאה מיליון יורו. הבווארים רוצים למצוא יורש לאריאן רובן ופראנק ריברי המזדקנים וקראסקו בן ה-23 מתאים לפרופיל. הוא כבש 12 שערים בכל המסגרות העונה ב-41 משחקים. 

עוד באותו נושא: ג''רארד דאולופאו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי