Sport1 Banner

בעקבות ההשפלה? ירי מינה יצטרף לברצלונה

ירי מינה. הפתרון בהגנה?
ירי מינה. הפתרון בהגנה? | צילום: Gettyimages

הבלם הקולמביאני בן ה-22 מפלמייראס אמור לעבור לספרד בינואר 2018

(גודל טקסט)

ברצלונה מיהרה להגיב ליכולת הגרועה בהגנה נגד פאריס סן ז'רמן עם החתמה של בלם פלמייראס ירי מינה על חוזה מקדים. "החלום שלי הוא לשחק בליגת האלופות עם ברצלונה", אמר הקולומביאני הנחשב לשחקן אחד הטובים ביותר בליגה הברזילאית.

מינה בן ה-22, שהיה מבוקש על ידי מספר קבוצות, יגיע לבארסה רק בינואר 2018. הקבוצה סיכמה עם נשיא פלמייראס מאוריסיו גאליוטה והמנהל המקצועי אלכסנדרה מאטוס. העיתון "מונדו דפורטיבו" פרסם שמינה רוצה להתרכז קודם במשחקים של פלמייראס בקופה אמריקה. 

מחירו של השחקן סביר יחסית, ויעמוד על 9 מיליון יורו בלבד. הוא סגר לחמש שנים בקבוצה. סוכנו ודודו של השחקן חאיר מינה אמר לפני פרסום הידיעה שיש סיכוי גבוה שהשחקן יעבור לשחק בליגה הספרדית, אבל לא נקב בשמה של ברצלונה.



היה מבוקש על ידי מספר קבוצות (Gettyimages)
 

מינה היה להיט אמיתי בליגה הברזילאית. הוא הגיע לפלמייראס בעונה החולפת ועזר לה לזכות באליפות כבש ארבעה שערים ב-13 משחקים בלבד. חוזהו של הבלם, שמתנשא לגובה של 1.93 מטרים, מסתיים ב-2021. פלמייראס אף הגדילה את המשכורת שלו לאחרונה, אבל זה לא ישאיר את השחקן במועדון אחרי שסגר בבלאוגרנה.

מינה נפצע במחזור האחרון של הליגה, אבל התאושש מאז וישחק בליברטדורס. הקולומביאני רשם חמש הופעות בנבחרת הבוגרת וכבש שער אחד. לפני כן שיחק בדפורטיבו פסטו וסנטה פה שלוש עונות. 

עוד באותו נושא: ירי מינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי