Sport1 Banner

קאסמירו: ניימאר לא יכול להשתוות לרונאלדו כרגע

נאמן קודם כל לחברו במדריד
נאמן קודם כל לחברו במדריד | צילום: Gettyimages

הברזילאי של ריאל תמך דווקא בחברו לקבוצה. ומי מברצלונה זכה לפרגון?

(גודל טקסט)

קאסמירו נחשב לאחת התגליות היותר נעימות של ריאל מדריד בשנים האחרונות, ולראיה מאז שהברזילאי נפצע חלה ירידה גדולה ביכולת והבלאנקוס איבדו נקודות בארבעה משחקים רצופים, אחד מהם בליגת האלופות.

 

בראיון שהעניק הברזילאי לתכנית "טרנזיסטור בספרד", סיפר הקשר על פציעתו, על היחסים עם המאמן זינדין זידאן שטען כי לקאסמירו אין תחליף וגם על ההשוואה בין ניימאר לכריסטיאנו רונאלדו.

 

 

למרות שהוא משחק עם ניימאר בנבחרת ברזיל, הקשר נשאר נאמן לחברו לקבוצה והצהיר: "ניימאר הוא חבר ובן זוג שלי לנבחרת כך שאני לא רואה בו יריב, אבל חסרות לו עוד שנים רבות כדי להשתוות לרונאלדו. מה שכריסטיאנו עשה בעשור האחרון הוא חסר תקדים". 

 

"לא רואה בו יריב". קאסמירו נצמד לניימאר (Gettyimages)

 

קאסמירו כמובן לא נמנה על סגל נבחרת ברזיל בימים אלו בשל הפציעה וסיפר: "אני עובד קשה כדי לחזור לכושר. הפציעה שלי קצת מסובכת והשנה אין לנו מזל עם פציעות. לוקה מודריץ', עכשיו סרחיו ראמוס ואני. טוני קרוס עושה את העבודה היטב במקומי עד עכשיו".

 

על היחסים עם זינדין זידאן: "הוא תמיד האמין בי ואמר לי להמשיך להתאמן קשה, תמיד היה כן איתי ולא הסתיר ממני כלום. הוא יודע איך זה להיות שחקן ויודע שתמיד צריך להגיד את האמת לשחקנים. ריאל מדריד היא קבוצה הרבה יותר ענקית ממה שחלמתי לפני שהגעתי".

 

הבלאנקוס קרסו מאז פציעתו בניצחון על אספניול (Gettyimages)

 

כשנשאל מי הם השחקנים האהובים עליו בעמדה שלו לא היסס והשיב: "אני הכי אוהב את סרחיו בוסקטס (שחקן ברצלונה, י.ז), גבי מאתלטיקו מדריד וצ'אבי אלונסו מבאיירן".

 

לסיום קאסמירו גם סיפר על מאמניו בקריירה: "רפא בניטס הכי טקטי, ז'וזה מוריניו בעל אופי שאני מעריץ, זידאן מביא את הניסיון העצום שלו ככדורגלן וז'ולן לופטגי שאימן אותי בפורטו מאמן מצוין אני בטוח שיצליח כעת בנבחרת ספרד". 

עוד באותו נושא: קאסמירו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי