Sport1 Banner

מסי סידר לברצלונה 2:3 אצל ולנסיה בדקה ה-93

מסי
מסי |

צמד לפרעוש, פציעה קשה לאינייסטה. 10 דקות לאצילי בתיקו של גרנאדה עם חיחון

(גודל טקסט)

עוד לפני שברצלונה הגיעה לביקור בוולנסיה, היריבה העירונית תפסה בעצמה את הפוקוס. אספניול חזרה מפיגור עמוק במיוחד ל-3:3 מול אייבאר בדקה ה-92. במסטאייה, לעומת זאת, חיכה לברצלונאים אתגר שונה לחלוטין. החבורה של צ'זארה פראנדלי חיכתה בביתה לאלופה, שטחנה במהלך השבוע האחרון 0:4 את מנצ'סטר סיטי. הפעם זה הלך קשה יותר, אבל פנדל של ליונל מסי בדקה ה-93 שלח את הנקודות לבירת קטלוניה. והיה עוד הרבה בלאגן בדרך, במרכזו פציעה של אינייסטה ברצועה הצדית של ברכו הימנית..

ולנסיה – ברצלונה 3:2

ליונל מסי וחבריו הגיעו למסטאייה עם המון בטחון, אבל גם צורך להתמודד עם העומס והפציעות. אנדרה גומש הוקפץ לקישור וסרג'י רוברטו הוחזר לעמדת המגן השמני, בעוד לוקה דין וסמואל אומטיטי תפסו את מקומם של ג'ורדי אלבה וג'רארד פיקה הפצועים. מהעבר השני, נאני הוצב בהתקפה יחד עם דני פארחו ורודריגו. 

עוד לפני שעברה רבע שעה מהפתיחה חטפו האורחים מכה משמעותית. אנדרס אינייסטה הופל בתיקול מהצד, נפצע בברכו והורד מהמגרש על אלונקה כשהוא ממרר בבכי. עד מהרה החלו לצוץ ספקולציות ברשת שהפציעה בברך עלולה לגמור לקשר את העונה כבר בשלב מוקדם, אולם הכרעה בנושא תקבל רק לאחר הבדיקות שיעבור.


אינייסטה, נפגע ברצועה הצדית של ברך ימין (gettyimages)

איבן רקיטיץ', שעלה במקומו מהספסל, מצא בדקה ה-22 את ליאו מסי שבעצמו מצא את הרשת. לואיס סוארס, שהיה בנתיב הכדור, קפץ מעליו ולא גרם לשריקה לנבדל. בהמשך הספיק דייגו אלבס למנוע שער נוסף של האורחים ובתחילת המחצית השניה הקרואטי בעט ממצב נוח לקורה הימנית. זמן לא רב לאחר מכן נפתח המאבק מחדש. 

בדקה ה-52 הובילה התקפה נהדרת של ולנסיה למסירת רוחב של דני פארחו מצד ימין. מוניר אל-חדאדי, המושאל מבארסה שעלה בהפסקה, נעץ את הכדור בפינה הימנית התחתונה. רודריגו השלים מהפך מבישול של נאני (56), לפני שלואיס סוארס הזכיר מי זו היריבה שמנגד (62). הקצב הלך והתגבר ונאני עוד בעט לרשת החיצונית מתוך הרחבה. ואז, שתי דקות בתוך תוספת הזמן, זה הגיע. 

מסי השאיר כדור לסוארס, שנדחף לקרקע. העטלפים השתוללו, דייגו אלבס ניסה להפריע לפרעוש בטראש טוק ואפילו זינק לפינה הנכונה. דבר לא עזר להם. מסי נעץ את הכדור בקור רוח מרשים בפינה השמאלית התחתונה ובחגיגות השער נפגע ניימאר בראשו מבקבוק מים שנזרק מהיציע. על המגרש התפתחו עימותים, דבר לא מנע מהנקודות לטוס לקאמפ נואו. פראנדלי נותר עצבני ומתוסכל, בצדק. ומי בכלל זוכר שמסי נפצע מול אתלטיקו והחמיץ כמה תחנות בדרך?

אם גם אתם ניצלתם את החגים כדי לחפש חבילות ספורט לברצלונה, אז זכרו שבארסה תארח את גרנאדה ולאחר מכן תצא למשחקי חוץ מול מנצ'סטר סיטי (ליגת האלופות) וסביליה. לאחר מכן ישובו חניכיו של לואיס אנריקה למפגש בליגה מול מלאגה לפני נדודים להתמודדויות עם סלטיק (צ'מפיונס), ריאל סוסיאדד (ליגה) והרקולס (גביע המלך).

אספניול – אייבאר 3:3 

המארחת צברה משחק רביעי ברציפות בלי ניצחון, אבל עצם העובדה שהשיגה נקודה אחרי כזו פתיחה היא הישג. סרג'י אנריץ' (23), עצמי של דייגו רייס (27) ושער של קיקה (44) קבעו יתרון שנראה בלתי מחיק בירידה להפסקה. קיקה סאנצ'ס פלורס חזר למחצית השניה עם חילוף כפול וחזר למשחק. פאבלו פיאטי בישל להרנאן פרס המחליף (64) וכבש בעצמו (73). לאו באפטיסטאו, שמסר את האסיסט לשני, הבקיע את שער השוויון הדרמטי בדקה ה-92. אם כבר תיקו, אז זו הדרך.


אוהדי אספניול, קיבלו קאמבק ענק (gettyimages)

גרנאדה – ספורטינג חיחון 0:0 

אחרי ארבעה הפסדים, חילופי מאמנים ותחת לחץ האוהדים באיצטדיון לוס קרמנס קיבלו נקודה לרפואה. עומר אצילי שוב לא קיבל צ'אנס בהרכב של לוקאס אלקאראס, שהעלה את הישראלי מהספסל בדקה ה-80. זה לא ממש עזר והקבוצה עדיין עמוק במקום האחרון בטבלה הספרדית.

ריאל סוסיאדד – אלאבס 0:3 

הבאסקים חזרו למסלול הניצחונות מול למעלה מ-23 אלף צופים באנואטה. צ'אבי פרייטו (22), וויליאן ז'וזה (57) וקרלוס ולה (87) השאירו את הנקודות בסן סבסטיאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי