Sport1 Banner

מוניר וסרג'י האריכו חוזה בבארסה, גמיירו יצטרף?

שומרת על היהלום
שומרת על היהלום |

האלופה ירדה מגאביגול, ומוכנה להציע לסביליה 25 מיליון יורו תמורת החלוץ

(גודל טקסט)

ברצלונה פתחה היום רשמית את האימונים לקראת עונת 2016/17. אלופת ספרד התחילה במבדקי כשירות ופיסיות, ועשתה זאת ללא השחקנים שהשתתפו ביורו ובקופה אמריקה. מי שכן הגיע הוא הרכש החדש דניס סוארס שחזר לקבוצה לאחר שנתיים.

בארסה עדיין ממשיכה לחפש חיזוק לחלק ההתקפי. לאחר שירדה מאופציית גבריאל ז'סוס מפאלמייראס, היא חזרה לאופציית קווין גמיירו מסביליה, שדורשת עבורו 40 מיליון יורו. למרות זאת, בארסה הודיעה שהיא מוכנה לשלם עבור החלוץ 25 מיליון בלבד.

מי שעשוי שוב לצאת להשאלה הוא אלן חלילוביץ'. הקשר שבילה בעונה החולפת בספורטינג גיחון הציג יכולת טובה, אבל בארסה יודעת שהתחרות על הקישור גדולה מדי עבורו. ב"מארקה" דווח שהמבורג היא המועמדת העיקרית לקלוט את הקשר, גם ולנסיה החלה בגישושים ואפילו חזרה לגיחון נמצאת על הפרק. 

בנוסף, חוזיהם של שני שחקניה הצעירים של בארסה הוארך. הראשון הוא סרג'י סאמפר מברצלונה ב', ששיחק ארבעה משחקים בקבוצה הבוגרת בשנה שעברה, ישאר עד 2019 ותג המחיר שלו יעמוד על 50 מיליון יורו. גם מוניר אל חדדי חתם על חוזה לשלוש עונות נוספות וקבוצה שתרצה להחתים אותו תצטרך לשלם לא פחות מ-60 מיליון יורו.

ברצלונה תפתח את הארנק בכל זאת? (gettyimages)

השחקנים שהשתתפו בטורנירים הגדולים של הקיץ כאמור עדיין לא הגיעו לאימונים. ב-25 ביולי יחזור ארדה טוראן, כשביום הראשון של אוגוסט ישובו רוב השחקנים הבולטים. ב-8 באוגוסט יצטרפו לאימונים שני שחקני הרכש החדשים סמואל אומטיטי ולוקה דין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי