Sport1 Banner

לאס פלמאס הדהימה את ולנסיה, לגאנס את סלטה

ולנסיה בהלם
ולנסיה בהלם | צילום: gettyimages

בואטנג וחבריו גברו 2:4 על ולנסיה בחוץ. העולה החדשה חגגה 0:1 על סלטה ויגו

(גודל טקסט)

לגאנס הגיעה לליגה הבכירה של ספרד בצורה צנועה ועם רצון להישאר. אחרי המחזור הראשון אולי יכולים להתחיל לכוון שם טיפה יותר גבוה. העולה החדשה השיגה 0:1 מפתיע אצל סלטה ויגו, ניצחון היסטורי מבחינתה. ואז הגיעה ההצגה של לאס פלמאס, שהפתיעה עם 2:4 על חשבון ולנסיה במסטאייה. 

ולנסיה – לאס פלמאס 4:2 

הצהובים סיפקו רענון לליגה גם בעונה שעברה, אבל לפתיחת עונה כזו אף אחד לא ציפה. לפחות במסטאייה. החבורה של פאקו אייסטראן, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, חטפה מכה רצינית מול הקהל הביתי וכרגע נראה שגם העונה הזו תהיה מאבק מתמשך עבורה. 

כבר בדקה השישית בישל דני פארחו לסנטי מינה, אך כעבור עשר דקות החל המהפך. מרקו ליבאיה השווה (16) וג'ונתן ויירה הפך מהנקודה הלבנה (24). נביל א-זהאר סידר לקווין-פרינס בואטנג שער בכורה במדי הצהובים (31), לפני שמינה השלים צמד אישי (34). העטלפים תקפו בלי הפסקה, מה שאיפשר לליבאיה לחתום צמד משלו (88) ולקחת את שלוש הנקודות לגראן קנאריה.


פאקו אלקאסר, עם הראש בברצלונה? (gettyimages)

סלטה ויגו – לגאנס 1:0 

שווי כל שחקני הסגל של העולה החדשה נאמד ב-24 מיליון יורו, פחות מתקציב הפיצוחים של ריאל מדריד. ועדיין, אף אחד שם לא הגיע לליגה הבכירה עם ידיים מורמות לאות כניעה. החבורה של אסייר גריטאנו התייצבה באיצטדיון בלאידוס בלי רגשי נחיתות. 

שחקניו של אדוארדו בריסו הארגנטיני אמנם נראו טוב יותר, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת של ג'ון אנדר סראנטס. הם נענשו מהעבר השני. דרווין מאצ'יס, החלוץ הוונצואלני המחליף, מצא בדקה ה-75 את המגן-קשר הימני ויקטור דיאס, שהכניע את סרחיו אלבארס. ניצחון ראשון ללגאנס בליגה הבכירה, נורה אדומה נדלקה בצד התכול של חבל גאליסיה.


ניצחון ליגה ראשון של לגאנס (gettyimages)

עוד באותו נושא: לאס פלמאס, פאקו אייסטראן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי