Sport1 Banner

יובנטוס וברצלונה נאבקות על חלוץ

קוראה
קוראה |

אלגרי רודף אחרי הכשרון הצעיר של אתלטיקו. קראנביטר הושאל לסביליה

(גודל טקסט)

ברצלונה הגישה הצעה, יובנטוס ביקשה לקבל מידע והמאבק ביניהן על כשרון צעיר להתקפה כבר החל. לפחות כך טוענים בתקשורת הספרדית, שם פורסם כי שתי המעצמות מעוניינות בשירותיו של אנחל קוראה. 

על פי הפרסומים, בארסה כבר הגישה הצעה במטרה לרכוש את הכשרון הצעיר של אתלטיקו מדריד. גם יאניק פריירה קראסקו על הכוונת של המנהל הספורטיבי רוברט פרננדס, אולם קוראה הארגנטיני נחשב אופציה זולה יותר ומגוונת יותר. 

"יש לקוראה כשרון אדיר ורומן עם הכדור כשיש לו בטחון", אמר ל"אס" גורם המקורב למגעים. בינתיים, גם קווין גאמיירו, החלוץ הצרפתי המצוין של סביליה, עדיין נמצא על הכוונת של אלופת הליגה הספרדית. 

כאמור, מי שמגששת במקביל בנוגע לצירופו של החלוץ היא יובנטוס, שנפרדה לאחרונה מאלבארו מוראטה. באיטליה טוענים שהמאמן מקסי אלגרי מעריך מאוד את החלוץ הארגנטיני והיה שמח לראותו במדים הלבנים-שחורים. 


אנחל קוראה, מאוהב בכדור (gettyimages)

התחנה הבאה של ויקטור ואלדס 

מידלסברו מנסה לצרף את רובין ואן פרסי, אבל בינתיים כבר הספיקה להחתים שם גדול לא פחות. ויקטור ואלדס, שוער ברצלונה ונבחרת ספרד לשעבר, חתם לשנתיים הקרובות בקבוצה של אייטור קראנקה, עוזר המאמן של ריאל מדריד לשעבר. 


ואלדס וקראנקה, התאחדו בבורו (האתר הרשמי)

אתלטיקו מתחילה להפחית עומס 

מתיאס קראנביטר, הקשר האחורי של אתלטיקו מדריד ונבחרת ארגנטינה, עובר בהשאלה לסביליה. השחקן הצעיר מחפש דקות וכבר הבין שלא יזכה להן העונה במרכז השדה העמוס של דייגו סימאונה. חסוס גאמס, המגן המחליף, קרוב מאוד על פי SKY למעבר לניוקאסל של רפא בניטס.


קוראה, קראנביטר וגאמס. מתפזרים (gettyimages)

חתימה לצורך מכירה? 

חוסה קאייחון, קשר ריאל מדריד לשעבר, האריך את חוזהו בנאפולי עד קיץ 2020. הספרדי בן ה-29 הבקיע 33 שערים ובישל 16 נוספים בשלוש העונות שלו בליגה האיטלקית. יכול להיות שזה ניסיון להעלות את מחירו?

עוד באותו נושא: אנחל קוראה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי