Sport1 Banner

טר שטגן לבארסה: אעזוב אם לא אהיה שוער ראשון

יעזוב לסיטי? טר שטגן
יעזוב לסיטי? טר שטגן |

סיטי ופפ כבר מתעניינים בגרמני, ומה אמר ריבאלדו על ניימאר?

(גודל טקסט)

האם מארק אנדרה טר שטגן בדרך החוצה מברצלונה? השוער הגיע עם סוכנו למשרדי המועדון על מנת לדון על עתידו, והבהיר שלא יסכים גם השנה להיות השוער השני ולשחק רק באלופות. 

טר שטגן, הגיע לבארסה לפני שנתיים מבורוסיה מנשנגלאדבך בתור הבטחה גדולה לעתיד, אבל רשם 7 הופעות ליגה בלבד. הגרמני בו מעוניינת כבר מנצ'סטר סיטי, טען שאם לואיס אנריקה לא יבטיח שהוא יהיה השוער הראשון ייתכן שיעזוב.

אנריקה נמצא כעת במילכוד. מצד אחד בברצלונה אכן בטוחים שטר שטגן יכול להיות שוער העתיד שלהם, אבל אם המאמן יחליט כעת על רוטציה בין הגרמני וקלאודיו בראבו, יש אפשרות שהצ'יליאני בן ה-33 לא יהיה מרוצה ממעדו ויחפש גם הוא את הדרך החוצה.  

בתוך כך ברצלונה ממשיכה בהכנות לקראת עונת 2016/17, בה היא תנסה לשוב ולזכות בליגת האלופות. בשנה האחרונה הכחולים זכו אמנם באליפות ספרד, אבל התואר האירופי חמק מידם בשלב מוקדם מהצפוי.

כוכב העבר של הכחולים אדומים ריבאלדו, אמר באירוע של המועדון: "בשש העונות האחרונות בארסה משחקת מצויין ובכל שנה היא רק משתפרת, מה שמספק את האוהדים. בעונה שעברה הם אמנם לא זכו בליגת האלופות, אבל זו היתה עדיין עונה מעולה".

מפרגן לניימאר. ריבאלדו (gettyimages)
 

ריבאלדו פירגן בנוסף לבן ארצו, ניימאר וטען: "הוא שחקן פשוט מדהים ועושה לעצמו שם בכל עולם הכדורגל, הוא הופך לאט לאט לשחקן הטוב ביותר בעולם"

עוד באותו נושא: מארק אנדרה טר שטגן, ריבאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי