Sport1 Banner

זידאן הגן על רונאלדו: הוא יבקיע, אני לא מוטרד

רונאלדו
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

מאמן ריאל מדריד לפני הגביע: "גם לי שרקו בוז כשהייתי שחקן. זה לא מובן"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תפגוש מחר (22:00, ישיר בספורט2) את קולטוראל לאונסה מהליגה השלישית במסגרת הגביע הספרדי, אבל מה שמעסיק את התקשורת בבירה זו היכולת של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי כבש רק ארבעה שערים העונה והבצורת שלו נמשכת כבר ארבעה מחזורים.

 

משברים כאלה קורים לכל חלוץ, אבל לא קרו אף פעם לפורטוגלי מאז הגיע לספרד. הממוצע שלו תמיד היה שער למשחק. פלורנטינו פרס רוצה להאריך את חוזהו של רונאלדו, אבל הפורטוגלי רוצה הארכת חוזה עד גיל 36. כיום החוזה שלו מסתיים בקיץ 2018 בגיל 33.

 

 

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק התייחס לכך המאמן זינדין זידאן: "אני לא דואג מכך שהוא לא כובש, הוא עוד יחזור להבקיע. גם אני קיבלתי שריקות בוז מהקהל כשחקן, אבל אני לא יודע להסביר למה זה קורה לכריסטיאנו".

 

גם כוכב ריאל מדריד בעבר ראול יצא להגנתו כשאמר: "דורשים מרונאלדו לכבוש כל עונה 50 שערים ואני זוכר שהיה לי קשה להבקיע 20 בעונה. יש לו אישיות נהדרת ורעב גדול לנצח".

 

העיתון "אס" ניתח אף הוא את המצב וכתב: "הרושם הראשוני הוא שכל פעולה קשה היום יותר לרונאלדו מבעבר, אבל האמביציה שלו והרעב לא השתנו".

 


כבר לא טוב כמו בעבר (Gettyimages)

 

"בעבר הקבוצה התאימה את הצרכים שלה לאלה של רונאלדו ומה שהיה טוב עבורו, גם היה טוב עבור הקבוצה. כיום המצב הפוך. לא מה שטוב לריאל גם טוב לרונאלדו. אולי הגיע הזמן שהשחקן יעזוב את האמביציה האישית שלו ויתחיל לעבוד למען הקבוצה", הוסיפו במעין חצי ביקורת.

 

זידאן הודה כי הוא יערוך רוטציה רחבה במשחק ואישר שבנו אנצו והדני מרטין אודגארד יכללו בסגל ועשויים לשחק. מי שלא התאמן היום הוא גארת' בייל שסובל מחום ולא ישחק, כמו גם בנזמה, רונאלדו וכוכבים נוספים.

עוד באותו נושא: ראול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי