Sport1 Banner

זה מה שחסר לה? סילבה רוצה לעבור לברצלונה

טיאגו סילבה
טיאגו סילבה | צילום: gettyimages

בלם פ.ס.ז' כבר סרב בעבר להצטרף. ומי יהיה השחקן הבא שיואשם בהעלמת מס?

(גודל טקסט)

בלם פאריס סן ז'רמן טיאגו סילבה רוצה לעבור לברצלונה, כך דווח בשער "מונדו דפורטיבו". על פי העיתון הקטאלוני, הבלם בן ה-31 חושב שהוא עשה את שלו במדי האלופה הצרפתית וזה הסיכוי האחרון שלו לעבור לקבוצה הבכירה יותר ביבשת. 

קפטן נבחרת ברזיל בעבר רוצה לזכות בתואר האירופאי לפחות פעם בקריירה שלו ונמאס לו להיכשל בכל פעם ברבע הגמר. לפי הדיווח, ההחלטה של הברזילאי רצינית ביותר ומאז ששיחק במילאן ברצלונה ניסתה כמה פעמים להחתים את הבלם. 

בעיתון נכתב שטיאגו סילבה העדיף את פ.ס.ז' ב-2012 בגלל ששילמה יותר, זאת למרות שטיטו וילאנובה ניסה להחתים אותו אז. כעת הגיע הטוויסט, או כפי שצוין בכתבה: "הכסף לא תמיד מביא אושר לכדורגלנים, אלא ההישגים במגרש".


טיאגו סילבה, מרגיש קרוב לניימאר (gettyimages)

סילבה יודע שברצלונה מחפשת בלם והוא רוצה כעת לעבור אליה בקיץ הקרוב. פ.ס.ז' סרבה בעקביות למכור את מרקיניוס לבארסה בשנים האחרונות בטענה שאין לה רצון לחזק את יריבותיה הישירות באירופה. כאשר כעת לא ברור אם תיתן לבלם שחתום עד 2018 ללכת.

יחד עם זאת, טיאגו סילבה סבור שהליגה הצרפתית קטנה מדי והוא מתוסכל מכך שחברו לנבחרת דני אלבס כבר הניף שלושה גביעי אירופה מאז 2009. הבלם גם מקורב מאוד לניימאר, שישמח לראות אותו בקבוצה ומכנה את עצמו: "אחיו הבוגר של ניימאר". 

טיאגו סילבה הודה שדיבר בטקס הגאלה של הענקת "כדור הזהב" בתחילת השנה עם ניימאר ואמר לו להגיע לפאריס סן ז'רמן, אבל עכשיו הכל יכול להיות הפוך. במקביל, מנסים למצוא בברצלונה למצוא פתרונות כלכליים כדי להחתים את חלוץ סביליה קווין גאמיירו. 


שער "מונדו דפורטיבו". טוב או רע לבארסה? 

בינתיים, שחקן נוסף של ברצלונה חשוד בהעלמת מס. מדובר באדריאנו, המגן השמאלי הוותיק שהגיע מסביליה, שכעת מחכה לגלות אם רשות המסים בספרד תגיש נגדו כתב אישום. במהלך השים האחרונות התפתחו במועדון מספר פרשות דומות, כאשר לצד ההחתמה של ניימאר הואשמו חבייר מסצ'ראנו וליונל מסי בהעלמת מס.


אדריאנו, עוד אחד נתפס (gettyimages)

עוד באותו נושא: אדריאנו, טיאגו סילבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי