Sport1 Banner

ויאריאל מתקרבת למקום הרביעי אחרי 1:2 באייבאר

חזרו למסלול הניצחונות
חזרו למסלול הניצחונות | צילום: AFP

סביליה נוצחה 2:1 בבית על ידי סוסיאדד, 1:1 לבילבאו מול גראנדה. הפער: שמונה נק'

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

ויאריאל עשתה צעד ענק לקראת הבטחת המקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות, כששברה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון עם 1:2 באייבאר. הצוללת הצהובה ניצלה את מעידתן של כל יריבותיה למאבק. סביליה ספגה הפסד 2:1 בבית לסוסיאדד, בילבאו נעצרה גם היא בבית עם 1:1 מול גראנדה. יום קודם לכן נעצרה גם סלטה ויגו עם 1:1 בבית מול לה קורוניה. בסופו של מחזור, ה-31, משקיפה הצוללת הצהובה על יריבותיה ממרחק של שמונה נקודות.

אייבאר – ויאריאל 2:1

הצוללת הצהובה הגיעה לאייבאר עם מטען של ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, והממטען הזה הפך כבד יותר בדקה ה-22, אז אנדר קאפה העלה את המארחת ליתרון. אלא שזה לא שבר את ויאריאל. אדריאן לופס, אקס אתלטיקו מדריד, איזן בדקה ה-35 ו-5 דקות אחרי ההפסקה, רוברטו סולדאדו קבע מהפך. בכך, האורחת התבססה במקום הרביעי.

סביליה – סוסיאדד 2:1

מרקל ברגרה כבש כבר בדקה השנייה לאורחים מבישול של אסייר יריסמאנדי, אקס ריאל מדריד. ג'זג'וז קריחוביאק כבש שער עצמי בדקה ה-34 והכניס את קבוצתו לפיגור 2:0 במחצית. פנדל של קווין גמיירו בדקה ה-51 לא המתיק את מרירות ההפסד הקריטי מבחינתה של מחזיקת הליגה האירופית.

אתלטיק בילבאו – גרנאדה 1:1

תוצאה רעה מאוד לבאסקים, שפספסו הזדמנות להלחיץ את ויאריאל. איניגו לקווה נכנס כמחליף כבר בפתיחה (5) ובדקה ה-28 הוא כבש, אבל מאוחר יותר (45) אריץ אדוריס החמיץ מהנקודה הלבנה – ובילבאו נענשה. אלדלברטו פנייראנדה, חלוץ מוונצואלה, מצא את הרשת בדקה ה-77 וסידר לקבוצת התחתית נקודה יקרה.

תוצאה נוספת: מלאגה – אספניול 1:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי