Sport1 Banner

דיווח: רונאלדו מנע את הגעת לבנדובסקי לריאל

רונאלדו ולבנדובסקי. פוחד מתחרות?
רונאלדו ולבנדובסקי. פוחד מתחרות? | צילום: gettyimages

בספרד טוענים כי הכוכב חושש מאיבוד מעמדו. וגם: החילוף שהרגיז את בייל

(גודל טקסט)

כנראה שלא הכל ורוד במדריד. אחרי התיקו המאכזב (1:1) נגד ויאריאל שעצר את רצף הניצחונות של ריאל מדריד על 16 בלבד, וערב המשחק מול לאס פאלמאס בחוץ (21:45), החלו להתפרסם שמועות על כך שגארת' בייל וכריסטיאנו רונאלדו לא מרוצים ממעמדם בקבוצה.

 

במדריד פרסמו היום (שבת) כי בייל זעם על כך שהוחלף מול הצוללת הצהובה ולמעשה הביע תסכול על מעמדו בסנטיאגו ברנבאו תחת זינידין זידאן. מלבד העובדה כי המאמן מאמין ברוטציות רחבות ומשלב צעירים על חשבונו, הוולשי זעם על כך שרונאלדו המשיך לשחק 90 דקות, דבר שנוגד את ההבטחה שקיבל מהנשיא פלורנטינו פרס לכך שיהפוך לשחקן הבכיר של הקבוצה.

 

 

במקביל,  ה"דיאריו גול" טוען כי הבעיות לא נגמרות אצל בייל. לפי העיתון רונאלדו הטיל וטו בשנים האחרונות על החתמת שחקנים בכירים נוספים בקבוצה מחשש שיאפילו עליו. לפי העיתון הוא מנע את החתמתו של אלכסיס סאנצ'ס והקיץ הפעיל את כל כובד משקלו כדי שרוברט לבנדובסקי לא יגיע למדריד, למרות שהיה בראש רשימת הרכש של פרס.

 

בייל. לא עומדים בהסכמים (gettyimages)

 

במקביל, בידיעה נטען כי גם לסוכנו של רונאלדו, ז'ורז' מנדש השפעה גדולה במועדון. לפי הדיווח הוא כפה את השארת פפה וחאמס רודריגס במועדון והוביל להחזרת פאביו קונאטראו מהשאלה, למרות שאלות בנוגע לכשירות שלו.

 

בתוך כך, תגיע היום ריאל לגראן קנריה למשחק חוץ קשה מול לאס פאלמס. בייל ורונאלדו צפויים לפתוח כאשר ההתלבטות העיקרית של זידאן תהיה בין אלברו מוראטה וכרים בנזמה שפתח באמצע השבוע. קאסמירו, אותו הגדיר המאמן כ"שחקן ללא תחליף" עדיין לא כשיר ואיסקו צפוי לקבל דקות ראשונות העונה בהרכב הפותח.

 

איסקו. יקבל דקות ראשונות בהרכב? (gettyimages)

 

במקביל, זיזו גרם לסערה בקרב אוהדי הבלאנקוס אחרי שהחליק בלשונו וגילה שיערוך רוטציה בין שני השוערים קיילור נבאס וקיקו קאסיה, שעד כה הוכיח יכולת טובה. לפי משאל ב"מארקה" רק 14 אחוז רוצים את קאסיה כשוער ראשון ו-68 אחוז הצביעו על נבאס הקוסטה ריקני שחזר לאימונים, אבל עדיין לא צפוי לפתוח היום. גם המגן מרסלו פצוע ובמקומו יפתח דני קרבאחל.

 

הרכבים משוערים

לאס פאלמס: חאבי וארס; דני קסטיאנו, פאולו למוס, דני גרסיה, מאסדו, ויסנטה גומס; רוקה מסה, ג'ונתן ויירה, טאנה; נביל אל זאהר, מרקו ליוז'ה

 

ריאל מדריד: קיקו קאסייה; דני קארבחל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, נאצ'ו; טוני קרוס, איסקו, לוקה מודריץ'; גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, כרים בנזמה (אלברו מוראטה).

עוד באותו נושא: איסקו, יצחק פרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי