Sport1 Banner

דיווח: רונאלדו יחתום בריאל עד 2021

רונאלדו. יסיים את הקריירה במדריד?
רונאלדו. יסיים את הקריירה במדריד? |

הפורטוגלי ישלים את המהלך לאחר שישוב מהחופשה. גם בייל ישתדרג

(גודל טקסט)

בשורה טובה לאוהדי ריאל מדריד. אומנם לא מדובר ברכש משמעותי ראשון (מלבד אלברו מוראטה שחזר לקבוצה), אך לפי דיווח ב"אס" כריסטיאנו רונאלדו קרוב להשלים את הארכת החוזה במועדון על 2021 – דבר שלמעשה ייקבע שהוא יסיים את הקריירה במדריד. לפי הפרסום, הוא צפוי להמשיך להרוויח כ-21 מיליון יורו לעונה.

 

רונאלדו נמצא בחופשה פרטית אליה יצא לאחר היורו, אך מיד עם סיומה הוא צפוי להיפגש עם ראשי הבלאנקוס ולדון על פרטי החוזה החדש. לדברי העיתון הנשיא פלורנטינו פרס והפורטוגלי שוחחו בטלפון וסיכמו את מרבית הפרטים. הדבר העיקרי אותו נשאר לקבוע אם החוזה יוארך לחמש או שש שנים.הפרט השולי הזה ייקבע בפגישה בין רונאלדו, סוכנו ז'ורז' מנדש והנשיא פרס.

 

 

לאחר הזכייה בליגת האלופות הצהיר רונאלדו שהוא: "רוצה לפרוש בגיל 40 במדי ריאל מדריד". כזכור, הפורטוגלי עדיין מתאושש מהפציעה אותה ספג בגמר היורו והוא צפוי לחזור ב-10 באוגוסט יום אחרי הסופרקאפ האירופי נגד סביליה.

 

בייל. יקבל את השכר השני בגובהו בקבוצה (gettyimages)

 

בריאל מדריד מתכוונים גם לצ'פר את גארת' בייל בחוזה חדש עד 2021, הארכה של שנתיים מהחוזה הנוכחי. כיום הוא מרוויח 10 מיליון יורו נטו לעונה ושכר זה עשוי לעלות ל-15 מיליון לעונה. הוא אמור לעבור את סרחיו ראמוס ולהיות השחקן עם השכר הכי גבוה אחרי רונאלדו.

 

בתוך כך, יוליאן דראקסלר, שהצהיר כי הוא רוצה לעזוב את וולפסבורג, עשוי לחתום בריאל מדריד. קלאוס אלופס, המנג'ר המקצועי של הבלאנקוס, הצהיר שאף קבוצה לא תזכה להחתים את דראקסלר אם לא ישלמו עליו את מלוא סעיף השחרור שעומד על 75 מיליון יורו. גם ארסנל רוצה אותו.

עוד באותו נושא: יוליאן דראקסלר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי