Sport1 Banner

בנזמה ורונאלדו מחוץ לסגל ריאל בסוסיאדד

לא בטוח שהם יהיו כשירים לרביעי. רונאלדו ובנזמה
לא בטוח שהם יהיו כשירים לרביעי. רונאלדו ובנזמה | צילום: gettyimages

זידאן: "לא אסכן אותם, הדבר החשוב הוא שהם יחלימו לגומלין באלופות"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד נמצאת בישורת האחרונה של העונה וברגעי ההכרעה שלה, אבל היא צריכה להתמודד עם צרות לא פשוטות: הפציעות של כריסטיאנו רונאלדו וכרים בנזמה. אחרי ה-0:0 אצל מנצ'סטר סיטי במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות, הבלאנקוס ישובו זירה המקומית ולמאבק האליפות עם משחק קשה אצל ריאל סוסיאדד (שבת, 17:00), ללא שני הכוכבים הגדולים שלהם.

 

סגל 19 השחקנים למשחק אינו כולל את רונאלדו ובנזמה, ונמצא בו בין היתר החלוץ בורחה מיוראל, שנקרא לסגל מקבוצת המשנה של הבלאנקוס, ריאל מדריד קסטייה. שני החלוצים האחרים שזומנו לסגל הם לוקאס ואסקס וחסה רודריגס, ולמעשה הבלאנקוס יקוו שמנת השערים תגיע מכיוונם של גארת' בייל, איסקו וחאמס רודריגס, שאם לא תתרחש הפתעה גדולה יעלו בהרכב.

 

 

Here's our 19-man squad for tomorrow's match against Real Sociedad! #RMLiga#HalaMadridpic.twitter.com/vp7LOZQrOp

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) April 29, 2016

 

"אני לא אסכן את רונאלדו ואת בנזמה למשחק נגד סוסיאדד", הבהיר המאמן זינדין זידאן, שהביט קדימה לעבר גומלין חצי גמר ליגת האלופות נגד סיטי. "הדבר החשוב ביותר הוא שהם יחלימו בהקדם האפשרי כדי שהם יוכלו לשחק ביום רביעי. אני מאוד מקווה שזה יקרה אבל אני לא יכול לנבא את זה כרגע. הם יעשו את המקסימום כדי להיות כשירים".

 

בהקשר לפציעתו של בנזמה פירט המאמן: "אני לא רופא, אבל ממה שאני מבין יש לו קרע קטן בשריר הירך האחורי. הפציעה יכולה להימשך גם עוד שבעה ימים, שישה ימים, שמונה או אפילו יותר. אני באמת לא יודע ב-100%. אני מאוד מקווה שהוא יהיה כשיר למשחק נגד סיטי, אבל בכל מקרה העונה עדיין לא נגמרה".

 

לא נפצע כי הוא שיחק יותר מדי. רונאלדו (AFP)

 

זידאן נשאל לגבי פציעתו של רונאלדו, והאם יתכן שהוא נפצע כי הוא פשוט משחק יותר מדי. הצרפתי השיב: "אני לא חושב. הוא נח טוב מאוד בין המשחקים והוא מכיר את עצמו טוב מאוד".

 

"אכפת לי מהשחקנים הפצועים ואני רוצה שהם יחלימו בהקדם האפשרי, אבל כרגע אני מעדיף לא להתעסק בזה. מה שהכי חשוב עכשיו זה המשחק בסוסיאדד", המשיך המאמן. "אני מודאג בכל פעם ששחקן נפצע. הדבר הכי חשוב כרגע הוא להחלים בצורה מלאה. אנחנו לא יכולים לסכן את שניהם. יש לנו שלושה משחקים בליגה הספרדית ואנחנו לא יכולים להפסיד אף אחד מהם".

 

אסור להפסיד עוד משחקים. זידאן (AFP)

עוד באותו נושא: בורחה מאיורל, כרים בנזמה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי