Sport1 Banner

איסקו יעזוב? 6 הקבוצות שמחכות לקשר ריאל

איסקו
איסקו |

הספרדי צמא לעוד דקות, ב"אס" כבר סימנו את היעדים האפשריים מבחינתו

(גודל טקסט)

האם איסקו בדרך לעזוב את מדריד? בראיון לרדיו "קופה" דיבר הספרדי על עתידו במועדון בעקבות מיעוט הדקות במדי ריאל. "אני לא מתכנן לעזוב בחלון ההעברות הקרוב ואני מתכוון להישאר ולהילחם על מקומי", אמר הקשר, וסייג: "אם אראה בסוף העונה אראה שאני לא מקבל מספיק דקות, איאלץ לחפש אופציה אחרת. אני בן 24 ורוצה לפתוח בהרכב".

בתקשורת במדריד לא נשארו אדישים להצהרה של הכשרון הספרדי, שחזר השבוע לסגל הנבחרת. כיום מדובר בשחקן השדה הלפני-אחרון מבחינת כמות הדקות בריאל מדריד. ב"אס" כבר ניתחו את המועמדות העיקריות לקלוט את השחקן אם ירצה לעזוב את בירת ספרד. אלה המועמדות שישמחו לקלוט את איסקו: 

יובנטוס

הגברת הזקנה, אולי המתעניינת הכי עקבית של איסקו בשנים האחרונות, עשוייה לקלוט את השחקן. בקיץ האחרון דובר בתקשורת האיטלקית על הצעות בסך 40 ואף 50 מיליון יורו על הקשר הספרדי, שנשאר בינתיים במדריד. 


איסקו, לא מעט זמן על הספסל (gettyimages)

מלאגה

בעלי המועדון, שייח' עבדאללה א-ת'אני, מעולם לא הסתיר את רצונו העז לראות שוב את איסקו במועדון בו פרץ לתודעה. הקשר היה קרוב לחזור בהשאלה לקבוצה בקיץ האחרון, אך בסופו של דבר המשיך בבירת ספרד.

טוטנהאם

בנוסף למלאגה, גם הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו סומנה כיעד אפשרי עבור איסקו בקיץ האחרון, אבל הדבר לא הבשיל לרכישה או השאלה.

ארסנל

ארסן ונגר אוהב שחקנים מהסוג של איסקו, וירטואוז וצעיר. התותחנים כבר התעניינו בספרדי בחלון ההעברות בחורף האחרון, כשמה שסיכל את המעבר היה דווקא מינויו של זינדין זידאן למאמן ריאל מדריד, שהטיל וטו על ביצוע העסקה.


רק גביעי האלופות לא מספיקים לו. איסקו (gettyimages)

מילאן

עם הגעתם של המשקיעים הסינים למועדון האיטלקי, צפויות כמה החתמות גרנדיוזיות בצד האדום של מילאנו, כששמו של איסקו כבר נמצא ברשימה.

מנצ'סטר יונייטד

ז'וזה מוריניו נושא עיניים לעבר מדריד. בינתיים, וויין רוני לא מסתגל לתפקיד בקישור והפורטוגלי רואה באיסקו מחליף אפשרי לעמדה. למרות רצונו של הספרדי להישאר במדריד בחלון ההעברות הקרוב, השדים האדומים מתכוננים להסתער על השחקן.


מה הוא יבחר לעשות? (gettyimages)

עוד באותו נושא: איסקו, העברות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי