Sport1 Banner

"מרקיניוס לברצלונה? היא מוכנה לשלם 40 מיליון"

יעבור לספרד? מרקיניוס
יעבור לספרד? מרקיניוס |

ב"ספורט" דווח כי האלופה שמה את בלם/מגן פ.ס.ז' בראש סדר העדיפויות

(גודל טקסט)

ברצלונה, וזה לא סוד, צפויה לחזק את החלק האחורי שלה במהלך הפגרה, ללא קשר לעתידם של דני אלבס וחבייר מסצ'ראנו. בעקבות כך, הספקולציות בתקשורת המזוהה עם הקטאלונים חוגגות.

על פי דיווח ב"ספורט", מי שנמצא בראש סדר העדיפויות של לואיס אנריקה ויתר הצוות המקצועי, זהו מרקיניונס. לטענת העיתון, משא ומתן בין הצדדים כבר החל, כאשר בארסה מוכנה לשלם לא פחות מ-40 מיליון יורו לפאריס סן ז'רמן.


לא רוצה להתייבש על הספסל. דניס סוארס (gettyimages)

מרקיניוס בן ה-22 יכול לשחק הן במרכז ההגנה והן בעמדת המגן הימני, וזו כנראה הסיבה המרכזית לכך שהוא מעורר עניין רב אצל אלופת ספרד. במקביל, ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים כי ראפיניה (באיירן מינכן) וגרגורי ואן דר ויל (פ.ס.ז') נלקחים גם כן בחשבון כחיזוק לעמדת המגן הימני.

עוד שחקן שעשוי ללבוש את חולצת הבלאוגראנה בעונה הבאה, הוא דניס סוארס. הקשר הספרדי המוכשר, שהושאל בעונה האחרונה לוויאריאל, מעוניין לשוב לבירת קטאלוניה, אבל לא בכל מחיר. לפי הדיווח ב"מונדו דפורטיבו", סוארס רוצה להיות בטוח שיקבל דקות משמעותיות בברצלונה, וזה כרגע מה שמונע את חזרתו.

ומאלו שעשויים להגיע – לזה שצפוי לעזוב בקרוב מאוד. באתר הבריטי "גול" נטען כי דני אלבס כבר חתם על החוזה לשלוש שנים ביובנטוס וכי הודעה רשמית תצא בשעות הקרובות. חרף ההכחשות האחרונות, נראה כי אחרי שמונה עונות בברצלונה, המגן הברזילאי ייצא לדרך חדשה.


יוצא לדרך חדשה. דני אלבס (gettyimages)

עוד באותו נושא: דני אלבס, מרקיניוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי