Sport1 Banner

"גם מסי לא הציל". לואיס אנריקה: "היינו שבריריים"

עלה מהספסל ולא הספיק
עלה מהספסל ולא הספיק |

ברצלונה בהלם אחרי ה-2:1 לאלאבס. בוסקטס בטוח: "לא הגיע לנו להפסיד"

(גודל טקסט)

"אפילו מסי לא מנע את המחדל", נכתב בכותרת של "אס", בעוד שב"מארקה" הממלכתי יותר החמיאו לאלאבס בתור "קוטלת ענקיות מהוללת". הקבוצה שב-2013 עוד הייתה בליגה השלישית, ופתחה את העונה הנוכחית עם 19 שחקנים חדשים, הגיעה לקאמפ נואו וניצחה 1:2 את בארסה. ולא פחות מרשים, יש לחבורה של מאוריסיו פלגרינו 4 מ-6 הנקודות מול אתלטיקו מדריד וברצלונה. 

"חסר לנו שטף במשחק והיינו שבריריים בהגנה", סיכם המאמן לואיס אנריקה. "אנחנו חייבים לשפר את הדברים האלה וזה ישרת אותנו כדי להבין כמה קשה לנצח. זה לא היה יום טוב מהרגע הראשון ולא היינו מספיק מדויקים. שחקני אלאבס שיחקו בצורה מאוד רצינית". 

על השינויים הנרחבים בהרכב שלו אמר מאמן בארסה: "ניסינו לבצע הרבה חילופים כי היו שחקנים שחזרו עייפים. בדיעבד קל מאוד לנתח את החילופים, אבל צריך לשקול את הדברים בצורה הוגנת. רואים בנו פייבוריטים וזה משהו שהרווחנו, אבל יש לזה מחיר. אנחנו מודעים לקושי לנצח וההפסד הזה מראה זאת גם למי שמביט מבחוץ". 


לואיס אנריקה, לא ציפה למעידה (gettyimages)

"אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד", קבע סרחיו בוסקטס. "הם לא עשו הרבה כדי לנצח את המשחק, פשוט היו יותר יעילים מאיתנו. אנחנו יודעים שזה מה שקורה כשיש הרבה שחקנים בינ"ל בסגל. יש לנו סגל רחב והמאמן קובע מי ישחק. הוא ביצע חילופים, הוא זה שמחליט ולא צריך להתעסק בזה יותר". 

"התקשינו להוציא לפועל ולשחק בצורה איכותית", הסכים אנדרס אינייסטה, שעלה בעצמו מהספסל. "צריך לנסות לתקן ולהמשיך הלאה. לא הצלחנו לייצר את המשחק שלנו וצריך לברך את אלאבס, שעשתה עבודה נהדרת. לא עבדנו כמו שצריך". 

לואיס סוארס, שעלה מהספסל, ציין את משחקו ה-100 במדי ברצלונה. מאז הצטרף הספיק האורוגוואי לכבוש 88 שערים ולבשל 43 נוספים – מאזן מרשים מאוד שהפעם לא עזר לו. אולי הוא יצליח יותר ביום שלישי מול סלטיק במחזור הפתיחה של האלופות.


מסי, כבר חושב על סלטיק (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי