Sport1 Banner

"לא מנהלים מו"מ על חוזה חדש עם מסי"

מסי. חתום שלוש שנים קדימה
מסי. חתום שלוש שנים קדימה | צילום: Gettyimages

ברתומאו הדגיש: "סומכים על ההבטחה של אביו". סוארס חגג את השלושער

(גודל טקסט)

ברצלונה הודיעה שתערער על הכרטיס האדום שספג חאבי מסצ'רנו במשחק הניצחון על אייבר 1:3 בטענה הטכנית שהשופט הרחיק אותו על קללה שלא אמר. בברסה מרוצים מכך שמאמן ארגנטינה, טאטא מרטינו, לשעבר מאמן הקבוצה, הסכים לא לזמן את ליאו מסי למשחקים במוקדמות המונדיאל בנובמבר נגד ברזיל וקולומביה כדי שיהיה כשיר למשחק הקאלסיקו ב-21 בנובמבר.

 

בתוך כך התראיין ג'וזף ברתומאו, נשיא ברצלונה, לתחנת טלוויזיה בקאטלוניה ואמר בין היתר על השמועות, כי ליאו מסי יעזוב את ברצלונה: "אנחנו סומכים על המילה של אביו חורחה ושל מסי שאמרו תמיד שהוא רוצה להישאר בברצלונה. אנחנו לא מנהלים מו"מ על הארכת חוזהו בינתיים, כי נותרו לו שלוש שנים לסיום החוזה שלו. אני מופתע שכולם מדברים על כך שליאו מסי יעזוב. תמיד מדברים רק על שחקנים של ברצלונה כאילו אין שחקנים אחרים בעולם".

 

 

העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' פרסם ראיון עם לואיס סוארס שהביא למערכת את הכדור בו כבש שלושער נגד אייבר. הכדור חתום על שחקנים של ברצלונה. זה היה המשחק בו חגג שנה למשחקו הראשון בברצלונה אחרי שחזר מעונש השעיה וזו היתה חגיגה אמתית. זו היתה הפעם השלישית בה כבש סוארס שלושער בספרד. הראשון היה בניצחון 0:9 על קורדובה עונה שעברה.

 

סוארס הדגיש את העזרה של הקבוצה לכיבושיו: "אני מאוד מרוצה מהשערים שהבקעתי רק בזכות העובדה שהם עזרו לנו לקחת עוד שלוש נקודות בעת שליאו מסי פצוע. סוארס שהיה הנהג של מסי כשזה היה פצוע בימים הראשונים דיווח על ההתקדמות של מסי: "הוא מרגיש טוב מיום ליום".

 

 

סוארס הקדיש את שעריו למשפחה שלו: "הם תמיד לצדי ברגעים הקשים והיפים". לדבריו הניצחונות בהם כבש מול מנצ'סטר סיטי ופ.ס.ז' בליגת האלופות וגמר האלופות היו המשחקים הכי מרגשים שלו. הוא שיחק עד כה 57 משחקים בברצלונה.

 

כשנשאל מי השחקן שהכי הרשים אותו בריאל מדריד הצביע דווקא על סרחיו ראמוס: "הוא עשה לי הכי הרבה צרות. הוא שחקן מאוד מנוסה ותחרותי ששמר עלי מצוין בכל המשחקים נגד הבלנקוס". 

 

סוארס שיחק העונה 14 משחקים, כבש 10 שערים והוא מלך השערים של ברסה בכל המסגרות. שנה שעברה כבש 25 שערים ב-43 משחקים. סך הכל 35 שערים ב-57 משחקים. הישג מרשים לכל הדעות, במיוחד כשלצדך משחקים ליאו מסי וניימאר.

עוד באותו נושא: ג'ורדי ברתומאו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי