Sport1 Banner

"קשה להיות גם חתיך וגם הכדורגלן הטוב בעולם"

רונאלדו. איזה חתיך!
רונאלדו. איזה חתיך! | צילום: Gettyimages

חוליו איגלסיאס חלק מחמאות לרונאלדו: "אוהב גם את מסי וניימאר"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו לא כבש כבר שני משחקים רצופים בליגה במדי ריאל מדריד מול גרנדה ואתלטיק בילבאו ומחפש עדיין את השער ה-500 שלו בקריירה. כזכור, לפני כן שהבקיע 8 שערים באותו שבוע – חמישה מול אספניול בליגה ושלושה מול שחטאר דונייצק באלופות.

 

לאוהדי הכדורגל יש זיכרון קצר וכבר חלקם שוב מותח ביקורת על החלוץ. מי שיצא להגנתו הוא לא אחר מהזמר המפורסם חוליו איגלסיאס, שבצעירותו היה שוער בנוער של ריאל מדריד, אבל הקריירה שלו נהרסה בגלל תאונת דרכים.

 

 

הזמר המפורסם ידוע כאוהד שרוף של הבלאנקוס אמר לסוכנות הידיעות הגרמנית DPA: "אני מעריץ גדול של רונאלדו, לא רק בגלל יכולת הכיבוש שלו אלא גם שהוא לא מניח לאיך שהוא נראה להפריע לו בעבודה. זה ממש לא קל להיות חתיך כמוהו וגם כדורגלן מעולה". הדברים נאמרו בטקס השקת אלבום חדש לזמר במקסיקו סיטי.

 

איגלסיאס הסביר את התיזה המוזרה: "זה לא קל לשמור על רצון להמשיך להתאמן חזק כאשר נופלים לרגליו ואומרים עליו 'הוא כל כך חתיך'".  לדבריו הוא לא מתעלם משחקנים אחרים: "אני אוהב את ליאו מסי וניימאר. גם לצ'יצ'ריטו יש לו את הקסם שלו".

 

 

בתוך כך פורסם שרונאלדו עדיין לא התגבר על הפרידה שלו מאירינה שייק. המסקנה הזו עולה מהעובדה שהחלוץ הופיע בפרסומת לבושם חדש לצידה של דוגמנית הנראית דומה מאוד לאוקראינית.

 

מדובר בדוגמנית ושחקנית ממוצא רומני בשם מדלין גנאה בת 27. העיתון 'מארקה' שפרסם את הידיעה ציין שאין לדעת אם רונאלדו בחר בה או אלה שעשו את הפרסומת, אבל הדמיון לשייק בלתי ניתן לערעור.

עוד באותו נושא: חוליו איגלסיאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי