Sport1 Banner

רפא בניטס יעלה במערך הגנתי מול סלטה ויגו

בניטס. חושש מגורל דומה לזה של ברצלונה?
בניטס. חושש מגורל דומה לזה של ברצלונה? | צילום: Gettyimages

המאמן חושש מהפסד ראשון בליגה? וגם: נוליטו יחפש שער מול קיילור נבאס

(גודל טקסט)

מי היה מאמין שהמפגש בין סלטה ויגו לריאל מדריד היום בבלאידוס (17:00) יהיה סוג של משחק העונה בספרד. שתי הקבוצות צמודות עם 18 נקודות כל אחת בראש הטבלה. שתי הקבוצות הן היחידות שעוד לא הפסידו העונה, אבל סלטה ויגו כבר פירקה את ברצלונה באותו אצטדיון 1:4.

 

ריאל מדריד סובלת ממכת פציעות הכי קשה מזה שנים. בתוך 97 יום שישה משחקניה ספגו פציעות שונות והמאמן רפא בניטס, שלא מפסיק לספוג ביקורות מהתקשורת על סגנון משחקו ההגנתי, יאלץ להסתדר בלעדיהם במשחק היום.

 

 

העיתון 'אס' מציג את המשחק כמלחמה בין נוליטו חלוץ סלטה ויגו שגדל בברצלונה לשוער המצטיין של ריאל מדריד קיילור נבאס שמגלה יכולת מדהימה בין הקורות העונה ואחראי לכמה עצירות שערים שהשכיחו כבר את איקר קסיאס. נבאס הפך לשחקן החביב ביותר על אוהדי ריאל מדריד ומוביל את תחרות 'זמורה' לשוער המצטיין בליגה ויש לו אחוזי עצירה הכי גבוהים בליגה עם 91.6 אחוז. הוא עצר 22 בעיטות למסגרת העונה.

 

 

מאמן סלטה ויגו, אדוארדו באריסו, עשוי לפתוח באותו מערך ששיחק נגד ויאדוליד בו ניצחה סלטה 1:2 לאחר שנוליטו המבוקש בברצלונה כבש את שער הניצחון דקה לסיום. נוליטו ופביאן אורלנה הצ'ליאני ישחקו באגפים. יאגו אספס אקס ליברפול צפוי לשחק בחוד או פבלו הרננדס כחלוץ 9 מזויף.

 

אורלנה, אספס ונוליטו כבשו ביחד 13 שערים והם לא רחוקים מהטרידנטים של ברצלונה (15) וריאל מדריד (14).

 

בריאל מדריד צפויים לקבל עוד סגירת משחק הרמטית של בניטס שראה את ברצלונה סופגת רביעיה באותו מגרש ולא ירצה לפתוח את המשחק. לוקה מודריץ' יעלה לשחק בוודאות וגם סרחיו ראמוס שהשלים אימון, קארים בנזמה וגארת' בייל בחוץ וייתכן שחסה רודריגס יקבל את הצ'אנס באגף עם איסקו בצד השני ורונאלדו חלוץ מרכזי. רונאלדו יקווה לכבוש היום את שערו ה-325 בליגה.

 

 

אספס. חלוץ מזויף (gettyimages)

 

ריאל מדריד ניצחה 7 מתוך 8 ביקוריה האחרונים בבלאידוס, אבל מאזנה באצטדיון עדיין שלילי עם 47 אחוזי הצלחה בלבד. הבלנקוס הפסידו 23 משחקים באצטדיון, ניצחה 16 וסיימה 10 תוצאות תיקו ב-49 משחקים.

 

הרכבים משוערים:

 

סלטה ויגו: סרחיו, ג'וני, גומס, קאברל, מאיו, אאוגוסטו, הרננדס, וואס, אורלנה, נוליטו, אספס

 

ריאל מדריד: קיילור, וראן, ראמוס, דנילו, מרסלו, קאסימיירו, קרו, איסקו, מודריץ', חסה, רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי