Sport1 Banner

דיווח: זלאטן הסכים לחזור למילאן

זלאטן. מילאנו מחכה לחזרתו
זלאטן. מילאנו מחכה לחזרתו | צילום: Gettyimages

סוכנו של חלוץ פ.ס.ז' נפגש עם סגן הנשיא במטרה להחזירו לסן סירו

(גודל טקסט)

זו לא הפעם הראשונה שאנו שומעים על האפשרות שזלאטן איברהימוביץ' יעזוב את פ.ס.ז' ויחזור למילאן, אבל נראה שהפעם מדובר בדיווח הרציני ביותר.

'סקיי איטליה' פרסם כי נערכה פגישה בין סוכנו של החלוץ השבדי לבין אדריאנו גליאני, סגן נשיא מילאן, ובמהלכה השניים התקשרו אל 'איברה' ולאחר של קרוב לשעה אמר החלוץ 'כן' על האפשרות לשוב לרוסונרי.

כידוע, זלאטן איברהימוביץ' לא שכח לראשי מילאן את מכירתו לעיר האורות. לפי הדיווח איברהימוביץ' כלל לא שוחח עם גליאני מאז עזיבתו וזאת מכיוון שחש נבגד שהקבוצה לא עמדה בהבטחתה להשאירו במועדון.

נטען כי השבדי הסכים להצעת הקבוצה – חוזה לשלוש השנים הקרובות במהלכן ירוויח כ-7 מיליון יורו לעונה. גליאני טען בפגישה כי תוך 24 שעות תוגש הצעה רשמית לפ.ס.ז' עבור החלוץ.

זלאטן במדי מילאן בשנת 2012 (Gettyimages)

בתוך כך, וללא כל קשר לעזיבתו האפשרית של זלאטן את הקבוצה עמה זכה בכל תואר אפשרי בצרפת, השבדי התייחס מוקדם יותר היום למרטין אודגארד, ילד הפלא הנורבגי שהוחתם בינואר האחרון בריאל מדריד ברעש וצלצולים, מצא את עצמו בריאל קסטיה, קבוצת הבת של המועדון שמשחקת בליגה השלישית.

כוכב פ.ס.ז' התייחס לאודגארד לאחר ששבדיה ונורבגיה סיימו משחק ידידות ב-0:0. "לא קל לי להגיד את זה, אבל יש לו אבא (האנס אריק) ששולט בכל בצורה אבסולוטית", אמר החלוץ לעיתון השבדי 'אפטונבלדט'. "הוא צריך לגדול ולהיות גבר ואחר כך להתנתק מאבא שלו". לגבי היכולת שהפגין הצעיר מול שבדיה אמר: "הוא לא איבד כדורים ושיחק טוב. יש לו זמן להשתפר וזה טוב מאוד שהוא כבר משחק עבור הנבחרת שלו".

אודגארד היה מבוקש בקבוצות רבות באירופה ולפי דיווחים בחר בריאל מדריד לאחר שאביו קיבל תפקיד של מאמן נוער במועדון. הבלאנקוס מעוניינים להשאיל את השחקן על מנת שיקבל דקות משחק וב'דיילי מייל' מפרסמים שויאריאל היא המועמדת הבכירה לקלוט את ילד הפלא הנורבגי. קבוצות נוספות שמועמדות לקלוט את השחקן הן בטיס ומלאגה.

עוד באותו נושא: איגרוף, מרטין אודגארד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי