Sport1 Banner

דיווח: ברצלונה רוצה את רובין ואן פרסי

ואן פרסי. הקריירה תתעורר מחדש?
ואן פרסי. הקריירה תתעורר מחדש? | צילום: Gettyimages

אלופת ספרד מתעניינת גם במרקיניוס מפ.ס.ז' והקאן צ'להאנולו מלברקוזן

(גודל טקסט)

בכלי תקשורת רבים שאלו בימים האחרונים האם הקריירה של רובין ואן פרסי על סף סיום אחרי שהוא כבש שער עצמי במדי הולנד בהפסד לצ'כיה 3:2. גם בפנרבחצ'ה עוברים עליו ימים לא קלים אחרי שהמאמן פתח איתו פעמים רבות על הספסל.

 

היום מפרסם העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' שדווקא כעת בברצלונה חושבים לרכוש אותו כדי להיות אחד המחליפים של הטרינדט מסי, סוארס וניימאר. האם ייתכן ש-RVP שנזרק בבושת פנים ממנצ'סטר יונייטד יעשה קאמבק חדש בקריירה שלו בקבוצת הפאר הספרדית? שם הוא בוודאי יסכים לשבת על הספסל.

 

 

העיתון כתב שהמנג'ר המקצועי של ברצלונה, רוברטו פרננדס, היה בארינה של אמסטרדם בהפסד של הולנד ולדעתו ואן פרסי מתאים לפרופיל שברצלונה מחפשת. חלוץ מנוסה, שלא יעלה כסף גדול ויהיה מוכן להיכנס כמחליף ולתרום מניסיונו. פנר שילמה עליו 3.5 מיליון יורו למנצ'סטר יונייטד ולדעת ברסה היא לא תוכל לבקש יותר על שחקן שלא רוצה להישאר בקבוצה.

 

 

בנוסף אליו ברצלונה רוצה את בלם פ.ס.ז' הברזילאי מרקיניוס שנמאס לו לשבת על הספסל בקבוצה הפריזאית.

 

עוד שחקן מבוקש בברצלונה הוא כוכב נבחרת טורקיה ולברקוזן הקאן צ'להאנולו שכיכב בניצחון על איסלנד 0:1. הוא צפוי להיות אחד מכוכבי הנבחרת הטורקית ביורו הקרוב והבעיטות החופשיות שלו התפרסמו כבר בגרמניה. גם מנצ'סטר יונייטד הביעה בו עניין. לפי ה'טוטומרקטו' הקבוצה הציעה עבורו 30 מיליון ליש"ט, אבל כעת ברצלונה גם מעוניינת בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי