Sport1 Banner

"נילחם על כל התארים עד הסוף"

פפה. צריך לשחק נגד אתלטיקו באינטנסיביות
פפה. צריך לשחק נגד אתלטיקו באינטנסיביות | Gettyimages

פפה במסר מרגיע לאוהדים: "זה ה-DNA של ריאל מדריד". לראשונה העונה: כל הסגל כשיר

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו         צילום: Gettyimages

 

ריאל מדריד תשחק מחר בליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד בדרבי ענק (21:45). מעבר לחשיבות המשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות, מדובר כמובן בקרב על יוקרה, בו ינסו "הבלאנקוס" לנקום ביריבה העירונית שרמסה אותם 0:4 בליגה והחלה את המשבר הענק במועדון.

 

 

פפה הבטיח לאוהדים שהפעם זה ייראה אחרת ושקבוצתו מתכוונת להילחם עד סוף העונה על כל התארים: "ה-DNA של ריאל מדריד הוא מלחמה עד הסוף". העיתון 'אס' כתב הבוקר ששוב יש אופוריה בריאל מדריד, אחרי שהמבצע עליו הכריז קרלו אנצ'לוטי (10 נצחונות ו-30 נקודות עד סיום העונה) עובד מצוין, בעוד שברצלונה איבדה נקודות והפער בפסגה צומצם לשתי נקודות בלבד. 

 

 

 

העיתון כותב שמעבר לכריסטיאנו רונאלדו, יש עוד שחקן אחד היום שמייצג את הקבוצה עבור האוהדים בצורה הטובה ביותר וזהו פפה, שאמר לעיתון באירוע שהתקיים אתמול במדריד: "קיבלנו בונוס ענק כשצמצמנו את הפער בליגה לשתי נקודות. אנחנו יכולים עכשיו לנשום מחדש ונילחם עד הסוף כמו שעשינו שנה שעברה כדי לזכות ב'לה דסימה'". כשנשאל מה צריך לעשות כדי לעבור את אתלטיקו מדריד אמר: "לשחק נגדם באינטנסיביות, אבל גם עם ענווה. אנחנו משחקים כך עכשיו כמו ששיחקנו לפני הפגרה כאשר רצנו ל-22 ניצחונות רצופים. אנחנו חייבים ללמוד מהשגיאות שלנו".

 

הבלם שנפצע במשחק נגד אייבר (0:3) מבעיטה של פדריקו פיובקרי האיטלקי, אמר שהוא יהיה כשיר למשחק נגד אתלטיקו אם קרלו אנצ'לוטי ירצה בו. את מוצאי שבת הוא בילה עם קרח על קרסולו הפגוע, אבל אתמול חזר לאימונים. בהפסד 4:0 בויסנטה קלדרון הוא לא שיחק וחסרונו בהחלט הורגש. יחד עם סרחיו ראמוס, הוא ינסה לשמור על השער של איקר קסיאס.

 

 

 

סגן נשיא ריאל מדריד, אדוארדו פרננדס דה בלאס, אמר אתמול: "אני בטוח שנזכה באליפות הליגה ונשחק ב-6 ביוני בגמר האלופות בברלין בו נזכה בתואר ה-11 שלנו באירופה". ההרגשה בריאל מדריד היא שהמועדון חזרה לשיגרה אחרי הטלטלה הענקית שאחזה בו.

 

במשרדי ההימורים ריאל מדריד סומנה כפייבוריטית לעבור את אתלטיקו מדריד ולעלות לחצי הגמר ביחס של 1 ל-1.45, בעוד ש"הקולצ'ונרוס" – למרות הניצחון בליגה – קיבלו יחס של 1 ל-2.59 בלבד. למרות זאת, בלם אתלטיקו מיראנדה משוכנע שאפשר לשלוף שוב הפתעה נגד ריאל מדריד שלא ניצחה בדרבי בעידן קרלו אנצ'לוטי למעט בגמר האלופות שנה שעברה: "ניתן הכל במשחק והמסר שלנו הוא אופטימיות".

 

למרות שאתלטיקו איבדה גובה בליגה עם 2:2 נגד מלאגה, סבור מיראנדה שהם נמצאים בקטע טוב של העונה: "הייתי פצוע פעמיים, אבל אני בסדר עכשיו. ריאל מדריד אולי הקבוצה הכי טובה בעולם, אבל אנחנו רוצים לעבור אותה ולהראות מה אנחנו שווים. אנחנו לא רואים את התיקו במלאגה ככישלון. זו נקודה חשובה במגרש קשה. היה משחק קצת משוגע וכל קבוצה יכלה לנצח".

 

 

 

לשאלה האם אתלטיקו מדריד לא סבלה קצת מעצירה בהתקדמות שלה ענה: "אנחנו יודעים איך לשחק את המשחקים נגד ריאל מדריד ומילת המפתח היא סבלנות. המשחק נגד ריאל הוא הכי חשוב שלנו העונה עד כה. אנחנו בטוחים בכוחנו. אנחנו יודעים שמדובר ביריבה גדולה, אבל נעשה הכל לנצח. כל משחק נגד 'הבלאנקוס' או ברצלונה הוא מאוד מיוחד עבורי. זו תהיה פעם שביעית שאנחנו נפגשים העונה וזה מדהים. אנחנו מכירים זה את זה מצוין. אולי ניצחנו אותם בעבר, אבל לכל משחק הסיפור שלו. אנחנו רוצים לרשום היסטוריה חדשה מול היריבה שלנו".

 

על המסר שיש לו לאוהדי "הרוחיבלנקוס" אמר: "תהיו אופטימיים. העובדה שהאיצטדיון יהיה מפוצץ וכל האוהדים יהיו מאחורינו תיתן לנו כמו תמיד הרבה כוח. אין לי ספק שהם יתמכו בנו מהרגע הראשון. כשאנחנו משחקים מול האוהדים הנפלאים שלנו, אנחנו תמיד מחויבים לניצחון". מיראנדה עצמו הפגין משחק מצוין נגד מלאגה והוא מודה: "אני ברגע הכי טוב שלי העונה".

 

מצבה של ריאל מדריד מבחינת מצבת השחקנים מעולם לא היה טוב יותר. לקרלו אנצ'לוטי יש 23 שחקנים כשירים למשחק לראשונה העונה ונגמרו התירוצים של פציעות. הקבוצה החזקה ביותר שלו צפויה לעלות נגד אתלטיקו: קסיאס, פפה, ראמוס, קארבחל, מרסלו, קרוס, מודריץ', חאמס, בייל, רונאלדו ובנזמה.

 

באתלטיקו מדריד מריו מנדז'וקיץ' התאושש מפציעה וערך אימון חלקי בתקווה להיות כשיר למשחק, אבל דייגו סימאונה עדיין מתלבט בינו לבין פרננדו טורס. ראול גרסיה עשוי להיות כשיר אף הוא. ההרכב המסתמן: אובלק, מיראנדה, גודין, חואנפראן, חאמס, טיאגו, גבי, קוקה, ארדה (סאול), מנדז'וקיץ' (טורס) וגרייזמן.

עוד באותו נושא: מיראנדה, פפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי