Sport1 Banner

ברצלונה כבר חושבת על היום שאחרי דני אלבס

|

המגן הברזילאי עשוי לעזוב את הקטאלונים. זלאטן בדרך למדריד?

(גודל טקסט)

ברצלונה ויובנטוס ייפגשו בגמר ליגת האלופות ב-6 ביוני, ועד אז הקבוצות עסוקות ברכש לעונה הבאה. הקאטלונים מתעניינים באלכס וידאל, קשרה של סביליה, שעשה עונה נהדרת בסביליה ונחשב לקשר התקפי מעולה. הוא החל את הקריירה בילדים של ברצלונה בעונת 2001/2 ושיחק בשש קבוצות שונות עד שהגיע בתחילת העונה לסביליה.

 

כמו כן, האפשרות שדני אלבס יעזוב הביאה לכך שהקבוצה מחפשת מגן אחר במקומו, אם תוכל לרכוש שחקנים, והשמות שהועלו הם מתיאו דרמיאן האיטלקי מטורינו, סרג' אורייר מפ.ס.ז', הפורטוגלי סדריק סוארס מספורטינג ליסבון, מאריו גספר (ויאריאל), פאביניו, שימה ורסלייקו (סאסואלו), חאבייר מנקיו (ליברפול) והקטור ברלין (ארסנל).

 

בתוך כך, פרסם ערוץ הטלוויזיה הצרפתי 'טלפוט' שחלוץ פ.ס.ז', אדינסון קבאני, שהיה בדרך ליובנטוס, יישאר לעוד עונה בבירה הצרפתית. יו"ר המועדון, נאסר אל חלאיפי אמר שקבאני נשאר. זלאטן איברהימוביץ' עשוי לעזוב ועובדה זו שכנעה את האורוגוואי להישאר. אחת הספקולציות מדברת על כך שהשבדי יעזוב את פ.ס.ז' ומי שתעשה הכל על מנת לקלוט אותו היא ריאל מדריד שחוותה עונה מאכזבת במיוחד. בעקבות כך, פרס הצהיר כי הוא מתכוון להחתים שני שחקנים בקנה מידה עולמי, לפי הדיווחים הנשיא הקציב לעסקת זלאטן איברהימוביץ' 80 מיליון יורו. שמם של קון אגוארו ופול פוגבה נקשר למועדון גם כן.

 

זלאטן ורונאלדו ישתפו פעולה? (Gettyimages)

 

עוד באירופה – פורטו רכשה את חלוץ ראיו ואייקנו אלברטו בואנו. בנפיקה מעוניינת בשחקנה של ברצלונה ב' אלחנדרו גרימלדו שנחשב ליורשו של ג'ורדי אלבה.

 

ה'גאזטה דלו ספורט' פרסם שמנצ'סטר יונייטד מציעה 50 מיליון יורו על שחקן לאציו הברזילאי פליפה אנדרסון שהיה אחת מתגליות של העונה בסרייה A.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי