Sport1 Banner

הקלף של ברתומאו: ארדה טוראן יחתום בברצלונה

טווראן. מעוניין לעבור לקאטלוניה
טווראן. מעוניין לעבור לקאטלוניה | צילום: Gettyimages

הנשיא, שמתמודד בבחירות במועדון, הבטיח את הטורקי כנדוניה

(גודל טקסט)

הנשיא של ברצלונה ג'וזף ברתומאו, שרץ לבחירות מחדש לנשיאות, הבטיח שאם ייבחר יש לו שחקן מעניין מאד בשרוול. היום מגלה ה'אל מונדו דפורטיבו', כי מדובר בקשר הטורקי ארדה טוראן מכוכביה הגדולים של אתלטיקו מדריד שסעיף השחרור שלו הוא 41 מיליון יורו. לא מדובר בסכום עתק, כאשר בשוק רצים סכומי כסף מטורפים עבור שחקנים פחות טובים.

 

טוראן הודיע לראשי אתלטיקו מדריד שהוא רוצה לעזוב הקיץ, אבל לא פירט מי הקבוצה שרוצה בו. אם יעבור לברצלונה זו תהיה מכה קשה לקולצ'ונרוס מכיוון שהוא אחד מהברגים החשובים שלהם. כזכור, הוא יצטרך לחכות עד ה-1 בינואר 2016 כדי שיוכל לשחק בגלל אמברגו ההעברות.

 

 

 

דייגו סימאונה יילחם להשאיר אותו בקבוצה. כשנשאל בראיון ל'רדיו קופה' מי השחקנים שעשויים לעזוב את קבוצתו אמר דייגו גודין, אולי קוקה ולא שחקנים נוספים. הקאטלונים התעניינו שנה שעברה גם בקוקה, אבל סעיף השחרור שלו עודכן ל-60 מיליון יורו וזה כנראה סכום אותו היא לא תהיה מוכנה לשלם.

 

שער ה'אל מונדו דפורטיבו'

 

לואיס אנריקה הוא שרוצה את טוראן בקבוצה שלו מכיוון שהוא יקבל שחקן טכני מאוד, אבל גם לוחם גדול. טוראן בן ה-28 חושב שזה הזמן שלו לזוז. יש לו חוזה עד 2017 והוא רוצה לזכות בכל התארים האפשריים בזמן שנותר לו לשחק בצמרת העולמית. הוא הצהיר בעבר שהוא מאד מעוניין להגיע לברצלונה.

 

הקאטלונים החתימו את המגן-קשר הימני אלש וידאל וייתכן שטוראן יהיה הרכש השני שלה וכנראה האחרון לעונה הקרובה. 

עוד באותו נושא: ארדה טוראן, ג'וזף ברתומאו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי