Sport1 Banner

שחקני ריאל ביקשו מפרס: "תשאיר את אנצ'לוטי"

אנצ'לוטי. השחקנים תומכים
אנצ'לוטי. השחקנים תומכים | צילום: Gettyimages

הנשיא הגיע לאימון ונתקל באופוזיציה. סוכנו של קלופ: "כלום לא סגור"

(גודל טקסט)

ימים מתוחים עוברים על ריאל מדריד לקראת סיום העונה. השאלות הבוערות הן מי יהיה המאמן הבא של הקבוצה ואיזה שחקני רכש יגיעו ומי יעזוב. אתמול התבשרנו שאיקר קסיאס ימשיך, אבל גם לו ברור שדויד דה חאה בדרך למועדון ולא יוותר על אפודת השוער הראשון.

 

הבוקר כתב העיתון 'אס', כי שחקני הבלאנקוס ביקשו מהנשיא פלורנטינו פרס שהגיע לאימון הקבוצה להשאיר את קרלו אנצ'לוטי כמאמן גם לעונה הבאה. בין התומכים במאמן אפשר למנות את מרסלו, סרחיו ראמוס, כריסטיאנו רונאלדו, גאר'ת בייל וטוני קרוס. זאת במקביל לכך שלפי כל הסימנים פרס מחפש מאמן חדש.

 

 

כזכור, הרדיו הגרמני דיווח שיש לו הסכם עם יורגן קלופ לעונה הבאה. העיתון 'אס' שוחח עם סוכנו של קלופ מארק קוסיצ'קה שדחה את הידיעה כאילו לקלופ יש כבר חוזה, אבל גם השאיר דלת פתוחה כשאמר: "כרגע שום דבר לא נסגר, אבל ברור שריאל מדריד הוא מועדון גדול וכל מאמן שואף לאמן בו".

 

קלופ. "כלום לא סגור" (gettyimages)

 

'סקאי ספורט' האנגלי דיווח שמאמן נאפולי, רפא בניטס, אמר לא לווסטהאם יונייטד, ליברפול ומנצ'סטר סיטי שגיששו אתמול' מכיוון שלפי השמועות הוא במו"מ עם הבלאנקוס. כמו כן, פרס עדיין לא ויתר על החלום שלו להביא את יוגי לאב מאמן נבחרת גרמניה לסנטיאגו ברנבאו, משום שהוא רואה בו המאמן האידיאלי לקבוצה. לאב אמור להמשיך כמאמן נבחרת גרמניה ויש לו חוזה בהתאחדות הגרמנית.

 

קסיאס חוגג היום את יום הולדתו ה-34 ונראה שבינתיים רק העונה הקרובה מובטחת לו. יש לו חוזה לעוד שנתיים, אבל העונה הבאה שתהיה ה-17 שלו במועדון מובטחת לו כשוער ראשון או שני, אבל לגבי השנייה עדיין לא ברור.

 

קסיאס נשבר משריקות הבוז נגדו במשחק נגד ולנסיה, אבל במשחק לאחר מכן התקבל במחיאות כפיים ואף נתלה שלט באצטדיון: "תנו כבוד לקסיאס". לגבי דה חאה שנבחר אתמול לשחקן המצטיין של מנצ'סטר יונייטד בעונה האחרונה, הוא אמור להגיע. ריאל מדריד מוכנה לשלם עליו 30 מיליון יורו.

 

קיילור נבאס עשוי להיות רק השוער השלישי בעונה הבאה, אבל אמר שהוא לא מרים ידיים וימשיך להיאבק ולעבוד קשה כדי לקבל את חולצת השוער הראשון.

 

קסיאס. ימשיך לעוד עונה אחת לפחות (gettyimages)

עוד באותו נושא: יורג קלופ, פלורנטינו פרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי