Sport1 Banner

גארת' בייל: "הדיבורים עלי ועל רונאלדו הם שטויות"

בייל ורונאלדו. אין אמת בדיווחים
בייל ורונאלדו. אין אמת בדיווחים | צילום: Gettyimages

חלוץ ריאל מדריד הודיע בראיון ל'סאן' שהוא מתכוון להישאר בקבוצה

(גודל טקסט)

גארת' בייל הודיע סופית שהוא נשאר בריאל מדריד אחרי שהתראיין לעיתון 'הסאן' וגם הזים את השמועות כאילו יש קרע בינו לבין כריסטיאנו רונאלדו. בין השאר גם גילה מי הוא חושב תניף היום את גביע האלופות.

 

לשאלה אם יישאר בריאל מדריד אמר: "ברור שאשחק בריאל גם בשנה הבאה. אני שחקן שלהם ואמשיך כרגיל. אני נהנה שם ומקווה שאוכל להמשיך. אני מרגיש שהתאקלמתי בקבוצה ורוצה לשחק ולזכות בתארים. המטרה שלי להמשיך להשתפר".

 

 

לדברי הוולשי אין שום ריב בינו לבין רונאלדו. כזכור, לאחרונה פורסמו דיווחים על כך שהם לא מתמסרים ולא מחליפים ביניהם מילה. על כך אמר בייל: "זה שטויות. כשאתה על כר הדשא אתה מנסה לעזור לחברים שלך ככל שאתה יכול. אנשים מנסים לייצר בעיות היכן שהן לא נמצאות. אנחנו מתאמנים ומשחקים ביחד כרגיל. אתה רוצה תמיד לשחק עם הטובים ביותר, כי זה מקדם גם אותך כשחקן".

 

בייל ורונאלדו. עושים הכל כדי לנצח (gettyimages)

 

הכוכב הוולשי שספג שריקות בוז בעונה האחרונה אחרי שכבש רק 17 שערים לעומת 22 עונה לפני כן הדגיש שהוא נשאר בספרד, כי הוא יכול לזכות שוב בליגת האלופות. הוא כבש את השער המכריע בעונה שעברה בניצחון 1:4 על אתלטיקו מדריד בהארכה.

 

לדבריו: "אנחנו תמיד רוצים לזכות בליגת האלופות. העובדה שלא הגענו השנה לגמר הורגת אותנו, אבל שנה הבאה ננסה שוב. השנה לא היינו במיטבנו. בעונה הבאה ניתן 110 אחוז מעצמנו".

 

למרות הביקורת נגדו בתקשורת הספרדית והעובדה שאוהדים ניסו לתקוף אותו ואת מכוניתו הוולשי אמר שהוא יראה לכל המבקרים שהם טועים. "הביקורת במדיה לא נותנת לי מוטיבציה. אני המבקר של עצמי ויודע מה לעשות לבד. אני יכול להכניס מוטיבציה לעצמי לבד. כשאני משחק רע אני יודע בדיוק בעצמי מה לא בסדר ואני לוקח אחריות על עצמי".

 

בייל. רוצה שוב לזכות בליגת האלופות (gettyimages)

 

כוכב טוטנהאם לשעבר הודה: "אני עדיין מסתגל לחיות במועדון כזה גדול. זה ניסיון ענק גם ברגעים הטובים וגם ברעים. כקבוצה שיחקנו טוב מרבית העונה, אבל אחרי חג המולד נפלה עלינו תקופה רעה וזה לא מה שרצינו. עם כל הביקורת היתה לנו עונה סבירה עם זכייה בשני תארים (סופרקאפ אירופי ואליפות העולם לקבוצות), אבל בריאל מדריד תמיד מצפים ממך לזכות בליגת האלופות ובאליפות. הכי חשוב שנלחמנו עד הסוף".

 

בייל הודה: "אולי לא כבשתי מספיק שערים כפי שרציתי, אבל נהניתי גם מעונה הזאת. אני צריך להשתפר בזה עונה הבאה. בדרך כלל יכולת הסיום שלי טובה, אבל העונה היו לי כמה החמצות וזה ההבדל בין שתי העונות. אני מרגיש שהשתפרתי מאז טוטנהאם. הסיבה שהגעתי לריאל היתה הרצון לשחק כדורגל בסטייל שונה. יש לי עוד כמה שנים טובות בתקווה שלא אפצע כמובן (מחייך)".

 

גיגס. רוצה לעבור אותו (gettyimages)

 

הוולשי מודה שאחד החלומות שלו הוא לעבור את ריאן גיגס שזכה פעמיים בליגת האלופות. אליפות אחת יש לו כבר בכיס. "הגעתי לריאל מדריד לזכות בכמה שיותר תארים. האווירה בברנבאו במשחקי האלופות מחשמלת ומדהימה. האוהדים מאחוריך ויש רעש נוראי כשאתה מגיע למצב כיבוש. המועדון רכש אותי כדי שנזכה ב'לה דיסמה' ואת זה הגשמנו. זו הרגשה מדהימה שכל המשפחה והחברים באים לראות אותך זוכה בתואר ואתה מגשים חלום ילדות. איפה המדליה? במקום בטוח".

 

ומי לדעתו יזכה היום יובנטוס או ברצלונה? הוא מהמר כמובן על האיטלקים (אולי כדי לא להרגיז אף אחד בברנבאו): "מדובר בשתי קבוצות גדולות ולכן הן בגמר. כולם יודעים שיש לברצלונה התקפה מדהימה, אבל אני חושב שיובה יכולה להפתיע. הם היו מצוינים נגדנו, מאורגנים וידעו מה הם עושים. לדעתי הם הולכים להפתיע את ברסה".

 

בופון. יניף הערב גביע ראשון? (gettyimages)

עוד באותו נושא: גראת' בייל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי