Sport1 Banner

"ברצלונה מאוחדת ולא היתה זקוקה לטובות של אף אחד"

החגיגות בברצלונה
החגיגות בברצלונה |

הקטאלונים חגגו אליפות אחרי 0:1 מול אתלטיקו, אלפים יצאו לרחובות

(גודל טקסט)

שחקני ברצלונה חגגו את הזכייה ה-23 שלהם באליפות בהשתוללות מטורפת בחדר ההלבשה אחרי הניצחון אתמול (ראשון) בוויסנטה קלדרון 0:1 מול אתלטיקו מדריד. לאחר מכן השחקנים הגיעו בטיסה בחזרה לעיר וחגגו במיתקן האימונים שלהם עד לשעות הקטנות של הלילה, וזו עוד לא החגיגה הרשמית שתתקיים במשחק הבא נגד דפורטיבו לה קורוניה בשבת. השחקנים היו בטירוף ורקדו גם עם הצוות של המטוס שהטיס אותם ממדריד לברצלונה. 

 

מי שלא הסתיר את הדמעות היה צ'אבי שזכה באליפות השמינית שלו. בתחילת העונה הוא היה קרוב לעזוב את הקבוצה ועכשיו הוא שוב אלוף. ייתכן שגמר האלופות יהיה משחקו האחרון במדי הקבוצה וגמר גביע המלך משחקו האחרון בקאמפ נואו. 

 

 

לואיס אנריקה שנראה במסיבת העיתונאים רגוע יחסית, הרשה לעצמו להתפרק בחדר ההלבשה. הוא זרק את החליפה וצרח "אנחנו אלופים", השחקנים ריססו אותו בשמפניה. הבלם, מארק ברטרה, העלה את הצילומים של אנריקה צורח לרשת. האוהדים הריעו לכל שחקן שיצא מחדר ההלבשה וגם אלה של אתלטיקו מדריד מחאו להם כפיים, בעיקר לאנדרס אינייסטה. 

 

40 אוהדים של ברסה שחיכו בשדה התעופה במדריד הריעו לליאו מסי וג'רארד פיקה בעיקר. במטוס השחקנים והנהלת הקבוצה הרימו כוסיות. ברחובות יצאו אלפים לחגוג אחרי שנתיים ללא תואר האליפות והציפו את שדרות הראמבלה המפורסמות ומזרקת קאנטלס בשדרה היורדת לים. האוהדים קראו לשחקנים להשלים את המשימה ולזכות גם בליגת האלופות. 

 

 

Resaca terrible!

A video posted by Gerard Piqué (@3gerardpique) on


 

 

ה'מארקה', הידוע בקרבתו לריאל מדריד הצליח להפחית מעט מהכאב. בעיתון חגגו עם הבלאנקוס את הזכייה באליפות אירופה בכדורסל, וחצי משער העיתון הוקדש לכדורגל תחת הכותרת "הליגה של ליאו מסי". העיתון דאג להזכיר שכריסטיאנו רונאלדו יהיה כנראה מלך השערים עם 45 כיבושים לעומת 41 של ליאו מסי. 

 

 

מארקה ערך משאל בין הקוראים מה היו הרגעים הכי קובעים באליפות של ברסה. 53.5 אחוז הצביעו על הניצחון מול ריאל בקלאסיקו במחזור ה-28 עם 1:2 ושער ניצחון של לואיס סוארס. 19.9 אחוז הצביעו על הניצחון מול אתלטיקו מדריד 1:3 במחזור ה-18 שמחק את ההפסד שני מחזורים לפני כן לריאל סוסיאדד 1:0, הפסד בעקבותיו לואיס אנריקה כמעט פוטר וליאו מסי היה בכסאח מאז עם המאמן. 

 

במקום השלישי דורג הניצחון בבליידוס על סלטה ויגו במחזור ה-29 משער ניצחון של ג'רמי מתייה עם 9.5 אחוזים. רביעי: הניצחון מול ולנסיה במחזור ה-32 (9.2 אחוז), מקום חמישי: מחזור אתמול בו ליאו מסי כבש את שער הניצחון והביא אליפות (5.8 אחוז). רגע שישי: ריאל מדריד סיימה ב-1:1 נגד ואריאל בחוץ והסתבר שהיא לא מסוגלת להתמודד מול ברסה (2.2 אחוז).

 

 

 

ב-11 השנים האחרונות זכתה ברסה ב-7 אליפויות תחת שלושה נשיאים שונים. רגע השינוי היה ההפסד לסוסיאדד 1:0 משער עצמי של ג'ורדי אלבה ומרגע זה ברסה רק סיימה פעם אחת בתיקו 2:2 בסביליה והפסידה בבית למלאגה 1:0. הקבוצה השתפרה מרגע לרגע במשחקה והטרידנט MSN כבשו 115 שערים בכל המסגרות ומתוכם 79 בליגה (מסי 41, ניימאר 22, סוארס 16). העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' כתב את המילה "אלופים 1" ככותרת הראשית וכרמז שעוד שני תארים בדרך. 

 

 

 

'אל מונדו' כתב ששער הניצחון של ליאו מסי מסמן שברצלונה זכתה באליפות בזכות עצמה ולא נזקקה לטובות של אף קבוצה אחרת. "התואר הגיע בזכות היכולת הטובה של הקבוצה שיכולה לסיים עונה חלומית, והשער הנפלא של מסי שכבש כבר 54 שערים מסמל את כל העונה. ברסה זכתה בתואר כקבוצה מאוחדת והחגיגות הספונטניות לאחר מכן הראו זאת". 

 

 

הפרעוש זכה באליפות השביעית שלו, אבל זו פעם ראשונה שהוא הבקיע שער ניצחון מכריע שהביא ישירות את התואר. ניימאר ולואיס סוארס זכו באליפות הראשונה שלהם.  

 

ה'אל מונדו' העניק ציון 4 כוכבים למסי וחאבי מסצ'רנו וללואיס אנריקה על המשחק אתמול. ברסה תשחק בשנה הבאה בסופר קאפ לפני פתיחת העונה נגד אתלטיק בילבאו שמשחקת נגדה בגמר הגביע הספרדי. 

 

עוד באותו נושא: אנדראס אינייסטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי