Sport1 Banner

"איברהימוביץ' איים להכניס אגרוף לפפ"‎

זלאטן. אישרו את הדיווחים
זלאטן. אישרו את הדיווחים | צילום: Gettyimages

ברתומאו אישר את פרסומי העבר. נשיא ברצלונה לא התחייב על פוגבה

(גודל טקסט)

ג'וזף ברתומאו הנשיא היוצא של ברצלונה שרץ לבחירות מחדש ומוביל בינתיים בסקרים אמר בראיון, כי סוכנו של זלאטן איברהימוביץ', מינו ראיולה, גילה לו שהחלוץ רצה להלום במאמנו פפ גווארדיולה בתקופה ששיחק במועדון הקטאלוני.

 

זה קרה בעונת 2009/10 כאשר איברה היה שחקן ברצלונה וזעם על המאמן שהעדיף את ליאו מסי בתפקיד "9 מזויף". הנשיא אמר: "אני מכיר את ראיולה מצוין ובאחת הפגישות שלנו הוא אמר לחי שיום אחד איברהימוביץ' יכניס אגרוף למאמן". כזכור, הנתון הזה פורסם בעבר בביוגרפיה של השוודי, אך העורך טען מאוחר יותר שהמציא אירועים רבים שהופיעו בספר.

 

 

הנשיא אמר: "ראיולה איש מצחיק, מאוד חביב וחברותי, אבל אם תסתכלו בכיס שלו הוא עושה כסף מהעברת שחקנים מקבוצה לקבוצה ללא הרף". ראיולה הוא גם סוכנו של פול פוגבה שברצלונה רוצה בו. ברתומאו אמר: "התעסקתי עם הסוכן גם ב-2010 בבעיות שהיו עם איברהימוביץ'".

 

בעוד שנשיא ברסה לשעבר ז'ואן לאפורטה אמר בביטחון: "אם אני אהיה הנשיא אני מניח שפוגבה ישחק אצלנו", ברתומאו רק אמר: "יהיה לברצלונה קשר חדש אם אבחר", אבל לא ציין אם מדובר בפוגבה. הספקולציות מדברות גם על ארדה טוראן. "ההנהלה ביקשה ממני לסגור עם קשר מסוים ועכשיו סגרתי איתו".  

עוד באותו נושא: ג'וזף ברתומאו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי