Sport1 Banner

רוצים שינוי: ריאל מדריד מעוניינת להחתים את אגוארו

| צילום: Gettyimages

פלורנטינו פרס החליט ללכת על חלוץ הסיטי ויקציב לעסקה 90 מ' יורו

(גודל טקסט)

בספרד מדווחים בימים האחרונים כי פלורנטינו פרס ישחרר את אחד משני הכוכבים הגדולים שלו, גארת' בייל או כריסטיאנו רונאלדו וזאת מכיוון שהשניים כלל לא מדברים זה עם זה.

 

כתוצאה מהפרידה האפשרית מאחד משני הכוכבים, נטען באותו דיווח כי הנשיא החליט לעשות את הכל כדי להביא את זלאטן איברהימוביץ' לריאל מדריד אם רונאלדו יעזוב. 

 

 

דווח כי נשיא הבלנקוס מוכן למכור את רונאלדו לפ.ס.ז', שמציעה עליו 125 מיליון יורו. יתרה מכך, לפי 'המארקה' פ.ס.ז' מוכנה לשלם אף יותר במידה שכריסטיאנו רונאלדו יתן את הסכמתו לעבור לעיר האורות.

 

זלאטן איברהימוביץ' שספג הרבה ביקורת העונה בפ.ס.ז' והתעמת עם הימין הצרפתי אחרי שכינה את צרפת "ארץ מחורבנת", עשוי להסכים להגיע לריאל מדריד ולהפוך לחלוץ המוביל שלה. ייתכן כמובן שזה יהיה לצידו של רונאלדו.

 

ללא כל קשר לעתידו של כריסטיאנו רונאלדו, אם יחליט לעזוב או שלא, פרס מתכנן לצרף בקיץ שני גאלקטיקוס חדשים לריאל מדריד מתוך הרשימה הבאה: פול פוגבה (כפי שזינאדין זידאן ייעץ לו), מרקו וראטי, מרקו רויס, אדן הזאר וסרחיו אגוארו. יש לציין כי לגבי הזאר הסיכוי נמוך שיגיע, אך סביר כי עסקת אגוארו יכולה להתבצע הרי שריאל מדריד מוכנה לשלם עליו כ-90 מיליון יורו, סכום שעשוי לרצות את הסיטיזנס.

 

 

x

אגוארו. המטרה הבאה של ריאל (Gettyimages)

 

כאמור לעיל, מדווחים במדריד על נתק מוחלט בין גארת' בייל וכריסטיאנו רונאלדו. השניים לא מחליפים מילה ביניהם. בייל טוען שרונאלדו הסיט את האוהדים נגדו ובודד אותו בחדר ההלבשה ובייל מדבר רק עם לוקה מודריץ' ששיחק איתו בטוטנהאם. 

 

דווח כי היחסים בין בייל לרונאלדו על שרטון לאור העובדה שפלורנטינו פרס רוצה למתג את גארת' בייל בתור הכוכב הגדול של ריאל מדריד, אולם לא ברור אם בייל ירצה להישאר במועדון גם בעונה הבאה.

עוד באותו נושא: גארת בייל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי