Sport1 Banner

ברתומאו רוצה לקבל תשובה מאנריקה עד מחר

אנריקה. שומר על חשאיות בינתיים
אנריקה. שומר על חשאיות בינתיים | צילום: Gettyimages

ברצלונה מחכה להודעה של המאמן, סוארס חזר להיות חביבם של האנגלים

(גודל טקסט)

לואיס אנריקה עשוי להודיע היום (שני) לנשיא ברצלונה אם הוא נשאר או עוזב. הנשיא ג'וזף ברתומאו עומד להתפטר מחר מתפקידו כדי להיות כשיר לעמוד לבחירות לנשיאות, והוא רוצה לשמוע עוד לפני כן מהמאמן אם הוא נשאר בקבוצה. סביר להניח שאם ייחתם חוזה לעוד שנה, כל נשיא שיכנס לתפקיד יכבד אותו.

 

 

ברצלונה מוכנה לשפר את החוזה של אנריקה שזכה בטרבל השני של ברסה ב-115 שנותיה וההרגשה במועדון היא שהמאמן יסכים להישאר. היום יוצג אלכס וידאל בשעה 13:00 בקאמפ נואו וייתכן שייצא עשן לבן גם בעניינו של המאמן. דני אלבס נתן תקווה לאוהדים כשאמר כשהוא דומע: "לא יודע אם החלום הזה נגמר עבורי, אבל אני אחד מכם".

 

 

אחרי שנתיים בהן לואיס סוארס היה השחקן הכי נרדף בעיתונות האנגלית לאחר שהורחק על הערות גזעניות נגד פטריס אברה, נשך את בראניסלב איבנוביץ' ואת ג'ורג'יו קייליני והתלונן שהתקשורת הבריטית רודפת אותו, היום הוא שוב הגיבור של הצהובונים האנגלים שמקדישים לו כותרות ועמודים רבים.

 

ה'דיילי מירור' כתב תחת הכותרת "הגאולה שלי", כי אחרי שנה של סבל בגלל הרחקתו מהמונדיאל, סוארס הפך לגיבור של גמר האלופות והוא סבור שאלוהים שילם לו חזרה על כל הסבל שלו עם הזכייה באלופות: "המשחק נגד יובנטוס והשער שכבשתי הם הרגעים הכי מתוקים שלי בקריירה".

 

החלוץ, שהורחק לארבעה חודשים בגלל אותה נשיכה במונדיאל ול-20 משחקים בינלאומיים של נבחרתו, לא יוכל לשחק בקופה אמריקה. אחרי הזכייה בגמר הוא הראה לכל הכתבים את המדליה שלו ואמר: "אחרי השער שכבשתי הרגשתי מדהים והראשונים שחשבתי עליהם היו אישתי ושני ילדי. הם עברו איתי המון, הם סבלו איתי המון, הם יודעים מה עברתי וכמה הקרבתי כדי להגיע לרגע הזה. היו לי המון רגעים קשים, אבל זה הכדורגל".

 

 

סוארס נזכר במונדיאל בשנה שעברה: "לפני המשחק עם אנגליה היו כאלה שחשבו שלא אצליח לשחק בגלל הפציעה שלי, אבל עליתי לשחק וכבשתי צמד. אחרי זה קרה מה שקרה. בגמר בברלין היה לי צ'אנס להראות לאנשים שהתגברתי על כל זה. הראיתי להם מי אני באמת. ברצלונה תמכה בי לכל אורך הדרך והשחקנים התייחסו אלי נפלא מהיום הראשון וזה דבר שאקח אותו איתי כל חיי".

 

סוארס גילה לעיתונאים שהוא עייף מאוד והיה בלחץ גדול בשבועות האחרונים לספק את הסחורה: "כשאתה משחק עבור קבוצה כמו ברצלונה, הלחץ עליך גדול בהרבה מקבוצות אחרות". ה'דיילי סטאר' כתב שהחלוץ שוב הוליך אתמול את ברצלונה, אבל הפעם בחגיגות כשישב על האוטובוס עם גביע האלופות לצידו של חאבי מסצ'ראנו.

 

לואיס אנריקה הודה: "הוא אחד משחקני הרכש הכי טובים שהגיעו אי פעם לברצלונה. כששקלנו להחתים אותו ידענו עד כמה הוא מוכשר, אבל היו לנו לבטים האם הוא יסתגל לקבוצה אחרת ולסגנון אחר של משחק".

 

 

ה'אל מונדו דפורטיבו' פרסם בשער העיתון תמונת ענק של החגיגות של ברסה אתמול תחת הכותרת: "הוקרה". העיתון כתב שמאות אלפי אוהדי ברצלונה יצאו לרחובות ללוות את האוטובוס, בו הוצגו שלושת הגביעים בהם זכתה השנה ברצלונה.

 

 

Buena bailarín !!!!

A video posted by Leo Messi (@leomessi) on

עוד באותו נושא: ג'וזף ברתומאו, לואיס אנריקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי