Sport1 Banner

בניטס מתכנן תפקיד חדש לרונאלדו, האמשיק מועמד

|

מאמן ריאל החדש מעדיף לשחק עם 9 מזוייף ורוצה את הסלובקי מנאפולי

(גודל טקסט)

רפא בניטס החליט, לפי דיווח היום (שישי) בעיתון 'אס', לשנות את שיטת המשחק של ריאל מדריד. לא עוד שלושה חלוצים בהתקפה, לא עוד טרינדט שאפשר להשוות אותו לזה של ברצלונה ולא עוד BBC. 

 

המאמן החדש אומנם הצהיר במסיבת העיתונאים כי הוא מחויב לשחק כדורגל התקפי ויפה, אבל למעשה יחזור לשחק את הכדורגל שלו עם חלוץ חוד אחד שיהיה כריסטיאנו רונאלדו. הוא יהיה "מספר 9" החדש וכאשר מאחוריו ישחקו שלושה שחקנים. 

 

 

מי שישלם את המחיר הוא קארים בנזמה שיקבל את הנתח כמחליף (אם לא יעזוב) או כשחקן באגף. לפי העיתון בניטס ישחק בשיטת 4 בהגנה, 2 בקישור האחורי, 3 קשרים תוקפים (אחד באמצע ושניים בכנפיים) וחלוץ מרכזי. 

 

בצורה כזאת גם ינתן לגארת' בייל מבוקשו. כפי שפורסם אתמול, בייל שהודיע לראשי הקבוצה שהוא לא רוצה לשחק יותר באגף ימין והיה מעונין לעבור לשמאל שם הצטיין במדי טוטנהאם. בניטס כנראה ייתן לו את מבוקשו ורונאלדו, ששנים שיחק באגף שמאל יעבור לעמדת "9 מזויף" וחלוץ מרכזי. 

בנוסף, בניטס רוצה לתת לרונאלדו חופש פעולה בכל מקום במגרש בדומה לליאו מסי. בכך הוא ידגיש גם את חשיבותו של CR7 למועדון. בניטס גם מנסה לפי הדיווח להוריד את המרחקים שרונאלדו היה נאלץ לרוץ באגף עד שהוא מגיע לשער. הכדור יגיע אליו קרוב לרחבה ובכך זה יסייע לו להיות פחות עייף ואפילו יותר אפקטיבי. 

האמשיק. המחיר שלו ירתיע את ריאל? (GettyImages)

בניטס עוד אמור לשוחח על כך עם רונאלדו כאשר האימונים יתחדשו והסגל יכיר את המאמן החדש. גונסלו היגוואין שיחק באותה דרך בנאפולי כשמשני הצדדים מארק האמשיק ודריס מרטנס. השלושה כבשו העונה 29 שערים, רחוק מאוד מהמספרים של BBC, אבל מדובר בליגה האיטלקית. יהיו משחקים בהם יחזור בניטס לשיטת משחק עם שני חלוצים ואז אמור יהיה בייל להצטרף לרונאלדו בחוד. 

בייל כאמור ישחק באגף שמאל כאשר בניטס מחפש קשר תוקף בדמותו של המשיק שיספק אף הוא כדורים לרונאלדו, אלא שמחירו של הקשר הסלובקי יהיה 30 מיליון יורו ולא ברור אם ריאל תלך עליו. לבלנקוס יהיו בשנה הבאה את טוני קרוס, לוקה מודריץ', חאמס רודריגס, אולי גם מארקו וראטי וקאסימיירו הברזילאי שחוזר מהשאלה. 

זה עוד לא נגמר. על הכוונת של הקבוצה גם דויד דה חאה, ראחים סטרלינג וסרחיו אגוארו. במידה שאגוארו יירכש, התוכניות של בניטס עשויות להשתנות. העיתון גם כותב שבארבע השנים האחרונות בהן אימן בניטס בנאפולי וצ'לסי הוא שינה את שיטת המשחק להתקפית יותר מבעבר. 

עוד באותו נושא: מארק האמשיק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי