Sport1 Banner

בניטס המועמד המוביל לריאל, גם קלופ בתמונה

|

משחק הכיסאות בעמדת המאמן החל, קרלו אנצ'לוטי עשוי לחזור למילאן

(גודל טקסט)

העיתון 'אס' פרסם הבוקר (שישי) שרפא בניטס מוביל במירוץ למינוי מאמן ריאל מדריד למרות שעדיין אין סיכום סופי. יש עוד שלושה מאמנים אחרים מועמדים והם יורגן קלופ, אוניי אמרי (מאמן סביליה) ומיצ'ל שאימן את אולימפיאקוס.

 

 

המו"מ עם בניטס יימשך בשבוע הבא. קרלו אנצ'לוטי, שהביא לבלנקוס את ליגת האלופות אחרי 12 שנה צפוי לנהל מחר את משחקו האחרון מול חטאפה. עדיין לא פורסמה הודעה שהוא פוטר מכיוון שיש לו עוד עונה אחת בחוזה.

 

 

 

פלורנטינו פרס לא הסתפק בזכייה באלופות בשנה שעברה וחושב שבניטס האיש במקום הנכון. הספרדי זכה ב-12 תארים בקריירה שלו ובהם פעמיים באליפות עם ולנסיה, זכייה באלופות עם ליברפול ועם צ'לסי בליגה האירופית, אבל חלק מאוהדי צ'לסי לא אהבו אותו ויש לו סגנון משחק הגנתי משהו ואוהדי ריאל מדריד לא מתלהבים ממינויו הצפוי. חוזה אנחל סאנצ'ס, סגן הנשיא, הוא שלוחץ על פרס למנות את בניטס. 

 

 

קלופ. גם הוא מחפש עבודה לעונה הבאה (GettyImages)

 

 

אם המו"מ עם בניטס לא יעלה יפה אז לפי הסדר אלה המועמדים לתפקיד: קלופ, אמרי ומיצ'ל. פרס מינה עד כה תשעה מאמנים ב-12 השנים שהוא בתפקיד: אנצ'לוטי, ז'וזה מוריניו, מנואל פלגריני, לופס קארו, וורנדרלי לושמבורגו, גרסיה ראמון, חוזה קאמצ'ו, קיירוש ו-ויסנטה דל בוסקה.  

 

 

רפא בניטס החל את הקריירה שלו כשחקן בריאל מדריד קסטיה בה שיחק 247 משחקים ויש לו קשר למועדון למרות שלא שיחק אף פעם בקבוצה הראשונה. סוכנו, גרסיה קילון, אמר שעדיין לא נסגר דבר. "אני לא נמצא בתוך הראש שלו, אבל אני מאמין שהוא חלם יום אחד להגיע לריאל מדריד ולאמן אותה". 

 

 

 

 

סילביו ברלוסקוני, הבעלים של מילאן, עושה הכל כדי להחזיר את קרלו אנצ'לוטי לאימון מילאן. הוא שיחק בקבוצה חמש שנים ואימן אותה שמונה שנים. לפי ה'גאזטה דלו ספורט' ברלוסקוני הבטיח לאנצ'לוטי שתהיה לו קבוצה תחרותית שתוכל להתמודד עם יובנטוס על תואר האליפות ומסתבר שאנצ'לוטי מוכן למו"מ.  

 

 

ברלוסקוני הציע לאנצ'לוטי חוזה לשלוש שנים עם תקציב שמן לרכש כנראה מהעיסקה הצפויה למכירת חצי מהמועדון לבעלים מסין. 

 

 

בעיתון האיטלקי כתבו שאנצ'לוטי מחוק בריאל מדריד וגם אם המועדון לא התייחס לכך, זו שיטה ישנה של הבלנקוס לתת לכלי התקשורת המקורבים אליהם לדבר במקומם. 

עוד באותו נושא: אנצ'לוטי, קלופ, רפאל בניטס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי