Sport1 Banner

ברצלונה תצטרך לשלם יותר על די מאריה

די מאריה. לאן הוא יעבור?
די מאריה. לאן הוא יעבור? | צילום: GettyImages

על פי ההסכם, ריאל יכולה לדרוש 10 מיליון יורו יותר על השחקן

(גודל טקסט)

העיתון 'ספורט' הקאטלוני פרסם אתמול (רביעי) שברצלונה רוצה את אנחל די מאריה, שחקנה לשעבר של ריאל מדריד. 

בידיעה נכתב באלו תנאים יכול השחקן לעבור לברסה, על-פי הכתבה העיסקה סבוכה. לדי מאריה יש סעיף בחוזה שאם ברצלונה תרצה לרכוש את השחקן ממנצ'סטר יונייטד כעבור שנה, היא תצטרך לשלם לריאל מדריד 10 מיליון יורו, ואילו "השדים האדומים" דורשים עליו 75 מיליון יורו.

לעומת העיתון 'ספורט' טוענים ב'אל מונדו דפורטיבו' שם לא פרסמו אתמול את הידיעה, כי לפי הסעיף בחוזהו של די מאריה הוא לא יכול לעבור כעבור שנה אחת לברצלונה. בסנטיאגו ברנבאו דאגו מראש למנוע אפשרות שהארגנטינאי יגיע דרך יונייטד ליריבה השנואה.

לפי הידיעה ב'ספורט', ברצלונה כבר פנתה לשחקן והוא הביע רצון להצטרף למועדון. כעת הם צריכים לתת לו וליונייטד הצעה הכספית. יונייטד יכולה לדרוש עליו סכום גבוה. כאמור, כל העיסקה עלולה לעלות לברסה 85 מיליון יורו (אם להאמין לעיתון ספורט). 

לפי פרסומים ב'בילד' גם באיירן מינכן רוצה את השחקן והיא תצטרך לשלם עבורו 75 מיליון יורו. בנוסף, אם הקשר יחליט לעבור לברצלונה הוא יוכל לשחק רק החל מ-1 בינואר. ייתכן שהוא לא ירצה לחכות חצי שנה בעוד שבבאיירן הוא יהיה חופשי לשחק מתחילת העונה. 

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, מאמין שדי מאריה יוסיף מהירות, למשחק של ברסה שהתבסס העונה יותר על התקפות מתפרצות. 

בעבר הצהיר הארגנטינאי שהוא מוכן לחזור לאולד טראפורד ולהתמודד על מקומו בהרכב. אבל ככל הנראה הוא יעזוב את אנגליה בהזדמנות הראשונה ויונייטד תקבל עליו כסף כדי לרכוש שחקנים אחרים. 

בתוך כך, פרסם הבוקר העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' שלמרות שפדרו האריך את חוזהו בברסה עד 2019 הוא בדרך החוצה. ליברפול, מנצ'סטר סיטי, פ.ס.ז' ואינטר רוצות אותו. 

פדרו שיחק שנה שעברה בתחילת העונה בגלל העונש של לואיס סוארס, אבל הוא מבין שאת העונה הוא יפתח על הספסל. פ.ס.ז' מוכנה לשלם עבורו 25 מיליון יורו. 

ידיעה נוספת שפורסמה היום ב'אל מונדו דפורטיבו' היא שהקשר הקרואטי מתיאו קובאצ'ביץ' מאינטר שהיה בדרכו לליברפול מבוקש בברצלונה. לפי העיתון 'קוריירה דלו ספורט' המנג'ר המקצועי של ברסה, אריידו בריידה, הציע לאינטר תמורתו של הקשר את מרטין מונטויה ואלכס סונג וכן סכום כסף שלא פורסם.

עוד באותו נושא: אנחל די מאריה, פדרו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי