Sport1 Banner

"בניטס הבטיח שריאל תשחק בשיטה התקפית בתקופתו"

איזה כדורגל תשחק ריאל תחתיו? בניטס
איזה כדורגל תשחק ריאל תחתיו? בניטס | צילום: Gettyimages

המנג'ר החדש של הבלאנקוס יזנח את השיטות ההגנתיות שלו. וראטי מועמד

(גודל טקסט)

נשיא נאפולי, אאורליו דה לורנטיס, רמז אתמול (חמישי) בגלוי על המעבר של מאמן הקבוצה, רפא בניטס, לריאל מדריד כשאמר אחרי מסיבת העיתונאים בה הודיע בניטס שהוא עוזב את נאפולי: "אני מקווה שפלורנטינו פרס ייתן לו חוזה טוב". 

 

בניטס הבטיח, לפי העיתון 'מארקה', שיוצא היום עם שער ענק על המאמן, כי הוא ישחק כדורגל התקפי בריאל מדריד והוא יזנח את השיטות היותר הגנתיות שלו.

בתוך כך הצהיר הבלם, פפה, שכבר מתכונן לבואו של המאמן החדש: "בניטס מאמן גדול. הוא עדיין לא מאמן ריאל מדריד ולכן אני לא רוצה להכעיס את אוהדי נאפולי, אבל הוא מאמן טוב שעשה עבודה טובה בכל מקום אליו הגיע ובייחוד בליברפול". על קרלו אנצ'לוטי אמר: כולם מכבדים אותו. אני מאחל לו הרבה הצלחה והוא אמר שהוא רוצה לנוח שנה וזה מגיע לו. כולנו אוהבים אותו". 

 

לפי העיתון 'אס' בניטס יוצג ביום רביעי הקרוב כמאמנה החדש של ריאל מדריד. ביום שלישי הוא אמור להיפרד מנאפולי אחרי המשחק החשוב שלה ביום ראשון נגד לאציו שייקבע את העולה השלישית לליגת האלופות. ניצחון של נאפולי יעלה אותה למקום השלישי והיא תשחק במוקדמות האלופות שנה הבאה. 

 

 

בתוך כך נמסר שריאל מדריד הציבה את מארק וראטי כמועמד העיקרי שלה לרכש הקיץ. קשר פ.ס.ז' שהתאמן תחת אנצ'לוטי לפני שנתיים מועמד להגיע במקום סמי חדירה שסגר ביובנטוס. הבעיה היא שפ.ס.ז' לא רוצה למכור אותו. הוא חתם על הארכת חוזהו אצל הצרפתים עד 2019 ושכרו שודרג ל-2.5 מיליון יורו לעונה. 

 

 

לפי ה'גאזטה דלו ספורט' ריאל מדריד תציע עבורו 40 מיליון יורו ומשכורת של 20 מיליון יורו לארבע השנים הבאות (כפול משכרו כעת). 

 

פורטו הודיעה לריאל שתפעיל סעיף בחוזהו של הקשר הברזילאי קאסימיירו שהושאל העונה מבלאנקוס והיא תרכוש אותו ב-15 מיליון יורו.

עוד באותו נושא: מארק וראטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי