Sport1 Banner

היום יקבע עתידו של קרלו אנצ'לוטי

אנצ'לוטי. זוכה גם באמון האוהדים
אנצ'לוטי. זוכה גם באמון האוהדים | צילום: Gettyimages

ריאל תכריע היום את גורל המאמן. אמרי מסביליה הוזכר כמועמד להחליפו

(גודל טקסט)

אוהדי ריאל מדריד ברחבי העולם כוססים ציפורניים. הנהלת הקבוצה אמורה להחליט היום (שני) מי יהיה מאמנה הבא של הקבוצה, כשבמפתיע קרלו אנצ'לוטי עשוי להישאר בגלל תמיכת השחקנים והאוהדים. איזה הבדל עושה שנה אחת בלבד. לפני שנה בדיוק הם זכו ב'לה דסימה' והניפו את גביע האלופות עם ניצחון על אתלטיקו מדריד בליסבון 1:4, בסוף השבוע הם סיימו עונה מאכזבת בלי שום תואר משמעותי.

 

לרשימת המועמדים, אותה הוביל בשלב מסוים רפא בניטס, הצטרף מאמן סביליה יונאי אמרי, שהוליך את קבוצתו לגמר שני ברציפות בליגה האירופית. בנוסף, פלורנטינו פרס מודע לעובדה שאוהדי "הבלאנקוס" לא רוצים את רפא בניטס ורק 8 אחוז תמכו בו במשאל שערך העיתון 'אס' מכיוון שהוא משחק כדורגל הגנתי מדי לטעמם.

 

 

לפי ה'אס', שחקני ריאל החליטו לאחר שיחות טלפוניות והחלפת מסרונים להעביר מסר משותף להנהלת הקבוצה לפיו הם רוצים שאנצ'לוטי יישאר. אחד מאנשי הקבוצה אמר לעיתון: "הציוץ של רונאלדו היה בשם כל הקבוצה והוא רצה להראות את האהבה וההערכה של כל השחקנים לעבודתו של אנצ'לוטי".

 

המאמן האיטלקי רשם השנה 73 אחוזי הצלחה ורשם רק 10 הפסדים בכל המסגרות ו-6 תוצאות תיקו לעומת 43 ניצחונות, אבל לא הביא אף תואר מבין שלושת הגדולים. בהיעדר מנג'ר מקצועי, כל ההחלטות ביד של פרס, שעדיין לא הודיע לאנצ'לוטי דבר. מצבו של מאמן ריאל כיום מזכיר את זה של מאמן הנבחרת כיום ויסנטה דל בוסקה שפוטר לפני 12 שנה מהמועדון למרות שזכה שנה לפני כן בגביע אירופה התשיעי של ריאל.

 

פרס. הכל בידיו ('אס')

 

יש הטוענים כי אם ריאל תחליט להשאיר את האיטלקי, השחקנים יהיו "חייבים" להנהלה ויהיה מעניין לראות את התגובה שלהם במגרש בעונה הבאה. אנצ'לוטי גם "יצא גבר" לדברי העיתון כשהכריז שאם לא ימשיך בריאל הוא ייצא לשנת שבתון, דבר שקנה את ליבם של האוהדים והשחקנים כאחד. כולם אומרים על המאמן שהוא ג'נטלמן אמיתי.

 

למרות גל האהבה לאנצ'לוטי, פרס יכול ללכת נגד כולם ועדיין לפטרו. במקרה הזה אמרי מסביליה, שמבוקש גם במילאן, הוא מועמד רציני. מדובר במאמן בן 43 שהעלה את אלמריה לליגה הראשונה והיה בזמנו המאמן הצעיר בליגה. לאחר מכן אימן את ולנסיה והעלה אותה שלוש פעמים לליגת האלופות, למרות משבר כלכלי שגרם לה למכור את מיטב כוכביה. לאחר מכן אימן את ספרטק מוסקבה ובשלוש השנים האחרונות את סביליה, איתה זכה שנה שעברה בליגה האירופית.

 

באיטליה פורסם שהמאמן כבר חתם על הסכם עקרוני עם מילאן לעונה הבאה, אבל סביר להניח שאם ריאל מדריד תרצה בו הוא יעדיף את האופציה של הבלנקוס. 

 

 

העיתון 'מארקה' נחרץ יותר מהעיתון 'אס' וטוען שאנצ'לוטי יפוטר בוודאות למרות תמיכת השחקנים. יחד עם זאת, העיתון פרסם שה'סוסיוס' (בעלי המניות בריאל מדריד) תומכים בצורה אבסולוטית באנצ'לוטי ו-73 אחוז הצביעו במשאל שנערך שהם רוצים שימשיך. לגבי מחליפו הצביעו 21 אחוז עבור יורגן קלופ, 18.6 לבניטס ו-15.2 אחוז למיצ'ל.

עוד באותו נושא: יונאי אמרי, פלורנטינו פרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי