Sport1 Banner

ריאל מדריד דחתה הצעת מנצ'סטר יונייטד על בייל

בייל. עונת הציד החלה
בייל. עונת הציד החלה | צילום: Gettyimages

65 מיליון יורו לא סיפקו את הבלנקוס. רונאלדו דאג להעביר להנהלה מסר

(גודל טקסט)

קרלו אנצ'לוטי לא יאמן במילאן בעונה הבאה וגם לא באף קבוצה אחרת אם יפוטר מריאל מדריד – כך המאמן דאג להבהיר מיד עם סיום העונה בספרד.

 

האיטלקי אמר אתמול במסיבת העיתונאים אחרי הניצחון על חטאפה 3:7, כי אם לא ימשיך בבלנקוס הוא ייקח שנת חופשה. "אני אסיר תודה לסילביו ברלוסקוני שרוצה אותי במילאן, אבל אם לא אמשיך בריאל מדריד אפסיק לשנה. ניפגש השבוע עם ריאל מדריד ונחליט על עתידי ועתיד המועדון. הודיתי לשחקנים על המאמצים שעשו עבור המועדון ברגעים טובים וקשים". 

 

 

לשאלה אם תיאר לעצמו מצב כזה אמר: "כן, כי הכדורגל הוא מאוד תובעני ואם אתה לא זוכה בתארים בכזאת קבוצה אז יש שאלות. אני חושב שאם עושים הערכה של עבודתי צריך לקחת בחשבון את השנתיים האחרונות ולא רק את העונה. שנה שעברה זכינו ב'לה דיסימה' והשנה זה הלך פחות טוב". 

 

 

ההחלטה של ריאל מדריד לגבי אנצ'לוטי צפויה להתקבל מחר (שני) בבוקר אחרי פגישה של ההנהלה. העיתון 'אס' כתב היום שפלורנטינו פרס נחוש לפטרו, אבל בגלל תמיכת השחקנים והאוהדים בו עשוי לשנות דעתו. בעל הטור הנודע ב'אס' 'תומאס רונצ'רו' קרא להנהלה להשאיר את אנצ'לוטי בתפקיד ואלפרדו רלאנו, בעל טור נוסף בעיתון כתב: "היחס של ריאל מדריד לאנצ'לוטי מביש". 

 

יורגן קלופ שהוזכר כמועמד לאימון הקבוצה נשאל במסיבת העיתונאים שלו אחרי משחק סיום העונה של דורטמונד אם הוא לומד כבר ספרדית ואמר בצחוק: "בירה בבקשה", בספרדית כמובן. 

 

עוד אתמול, כריסטיאנו רונאלדו אומנם לא זכה באף תואר גדול השנה, אבל סיים את העונה עם שיא שערים בכל הזמנים בכדורגל הספרדי לעונה אחת.

 

הוא כבש 61 שערים בכל המסגרות ושיפר את שיאו שעמד על 60 שערים לעונה אחרי הניצחון על חטאפה 3:7. הוא גם זכה בתואר מלך השערים בליגה עם 48 כיבושים לעומת 43 של ליאו מסי. 

 

אם לא די בכך, הוא גם השאיר מסר לפלורנטינו פרס כשצייץ בטוויטר שהוא מקווה לעבוד עם קרלו אנצ'לוטי שנה הבאה. גם חאמס רודריגס אמר: "אם אנצ'לוטי יעזוב זה יהיה עצוב מאוד". 

 

בתוך כך איקר קסיאס ספג שוב שריקות בוז לצד מחיאות כפיים ועדיין לא היתה הודעה רשמית שלו או של המועדון שהוא נשאר, למרות הפרסומים כי אין בכוונת הצדדים להיפרד הקיץ. האוהדים לא יכלו להיפרד מאנצ'לוטי כפי שצריך בגלל שישב בתא מבודד לנוכח העובדה שריצה עונש הרחקה.

 

קשר ריאל מדריד, אסייר יראמנדי, שהוזכר כמועמד לעזוב אמר: "יש לי חוזה בקבוצה ואני רוצה להישאר". 

 

גארת' בייל ישב אתמול לראשונה העונה 90 דקות על הספסל וייתכן שזה היה רמז לכך שהוא עשוי לעזוב. סוכנו ביקש לדעת מהנהלת ריאל מדריד אם הוא למכירה. במדריד מסרו שמנצ'סטר יונייטד הציעה עליו 65 מיליון יורו בלבד וכרגע הוא לא מועמד למכירה בסכומים כאלה. 

עוד באותו נושא: גארת בייל, קרלו אנצלוטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי