Sport1 Banner

"אני מרגישה טיפשה שרונאלדו היתל בי ככה"

שער ה'סאן'
שער ה'סאן' |

אירנה שייק מאשימה את CR7 בעשרות בגידות בתקופה שהיו בקשר

(גודל טקסט)

ימים קשים עוברים על כריסטיאנו רונאלדו באחרונה. הוא בכה בחדר ההלבשה אחרי ההדחה מול יובנטוס בחצי גמר האלופות, חלק מהאוהדים שורקים לו בוז, חברו לקבוצה, סרחיו ראמוס, טען שהוא אגואיסט שחושב רק על השערים שלו, הוא לא מדבר עם התקשורת ואתמול פורסם שהוא סובל מבעיות ברכיים כרוניות.

 

הבוקר (ראשון) הוא קם כשכותרת ענק בעיתון 'הסאן' מבשרת לו רעות נוספות. הדוגמנית האוקראינית אירינה שייק האשימה אותו לא בציטוט ישיר כמובן שבגד בה עם עשרות בחורות אחרות במהלך החברות שלהם:  "אני מרגישה טיפשה שרונאלדו היתל בי. אני יודעת כעת את האמת וחשה נבגדת לחלוטין. בטחתי בו והמשכתי להיות החברה שלו למרות השמועות", אמרה לאחרונה לחבר קרוב.

 

 

לפי הכתבה הגדולה שפורסמה הבוקר היא מצאה עשרות הודעות בנייד של כוכב ריאל מדריד מבחורות ברחבי העולם. החלוץ הפורטוגלי הודה בחלק מהבגידות אחרי ריב קשה שהיה ביניהם בערב השנה החדשה.

 

רונאלדו. עונה קשה (gettyimages)

 

'הסאן' הלונדוני הרים את הכפפה ובדק בתחקיר ענק מה בדיוק קרה בין שני בני הזוג מהפופולאריים בעולם וייתכן שיש לפרידה ביניהם השלכה ברורה ליכולת של הפורטוגלי העונה.

 

חברה הקרוב של שייק, ברדלי קופר, גילה לעיתון כי קיבלה הודעות אנונימיות מעשרות בחורות שטענו, כי היה להן רומן עם החלוץ. דוגמנית ברזילאית בשם "מיס בום בום" טענה ששכבה איתו ב-2013. בעת שאירינה בדקה את הנייד שלו התברר לה שהוא קיבל הודעות מבחורות שהכיר משש מדינות שונות.

 

הפיצוץ הגדול אירע כאשר הזוג תכנן מסיבה ענקית ערב השנה החדשה של 2015 במדריד. שייק גילתה באותו ערב הודעה גלויה בנייד של רונאלדו מאחת הבחורות והיא הבחינה בכך במקרה. לאחר מכן היא בדקה את הנייד, גילתה מספרי טלפון רבים שלא הכירה וגילתה שהן של בחורות.

 

שייק. "מרגישה טיפשה" (gettyimages)

 

לתדהמתה גילתה שהפרופילים של הבחורות שהופיעו תחת מספרי הטלפון היו ממדינות שונות, כולל קולומביה, ארה"ב, צרפת, איטליה וכמובן פורטוגל. "היא הרגישה נבגדת לחלוטין ובצורה הכי שפלה", אמר המקור לעיתון. "לא היה מדובר באיזה רומן אקראי שאפשר לסלוח עליו".

 

רונאלדו נשאל על ידי הדוגמנית הנחשבת לאחת הנשים היפות בעולם האם זה נכון שבגד בה והוא הכחיש. אחרי שגילתה לו את מה שראתה הוא נתן לה הסבר לא רציני, היא ברחה מהבית וסיימה את היחסים. היא הסבירה ל-35.6 מיליון עוקבים אחריה בטוויטר שיחסיה עם חלוץ ריאל מדריד נגמרו. בפברואר הסבירה שהיא מחפשת גבר שיהיה לויאלי לאישה לצידו ואמרה שרונאלדו גרם לה להרגיש מושפלת.

 

השניים הכירו כשדגמנו לג'ורג'יו ארמני ביחד ב-2010. המקור סיפר ל'סאן': "תחילה היחסים ביניהם היו נפלאים. הוא היה מקסים אליה והיו להם ימים יפים מאוד. למרות שהיו עסוקים כל אחד במקצועו מצאו לעצמם זמן לבלות ביחד. הוא הזמין אותה ליאכטה שלו בקורסיקה בה בילה לפני תחילת המונדיאל בדרום אפריקה 2010". השניים חילקו זמנם בין הבית שלו במדריד לדירה שלה בניו יורק.

 

ג'ורג'יו ארמני. הכיר בין השניים (gettyimages)

 

שלוש שנים לאחר מכן השמועות החלו שרונאלדו בוגד בה. מיס בום בום הברזילאית טענה בראיון ל'סאן' שהיה ביניהם רומן ו-CR7 שלח לה סידרה של הודעות סקסיות.  הברזילאית בשם אנדרסה אורץ' טענה שהוא קרא לה "סוסה קטנה" והשניים השתוללו בבית מלון לפני חצי גמר האלופות באותה שנה. רונאלדו הכחיש. לשאלת שייק אם זה נכון, הוא פרץ בצחוק ואמר לה שהיא קנאית.

 

אותו מקור אמר: "שייק היתה נאיבית ובטחה בו ואפילו עזרה לו להכחיש את הנושא בצהובונים". חודשיים לאחר מכן כוכב ריאל מדריד צולם במיאמי בפגרה חוגג עם בחורות בביקיני בעוד שביתה של אירינה בניו יורק נפרץ. "היא היתה בהלם, רונאלדו אפילו לא טרח להגיע ממיאמי להיות לצידה", אמר אותו מקור.

 

ימים אחדים לאחר מכן הדוגמנית האוקראינית קיבלה הודעה אנונימית מאישה שדיווחה לה, כי החבר שלה בגד בה איתה. רונאלדו טען שהיא פרנואידית כששאלה אותו שוב האם זה נכון.

 

רונאלדו ושייק. "מעדיף מסיבות" (gettyimages)

 

השמועות לא הפסיקו לצוץ ואירינה שיתפה פעולה עם החלוץ הפורטוגלי ופרסמה תמונה שלהם באינסטגראם סועדים בלילה בו טענו שהוא בגד בה עם בחורה אחרת. התמונה לא צולמה כמובן באותו מועד.

 

גם חופשה שלו במיקונוס ביוון עם שלושה חברים גרמה לשמועות נוספות. שייק הצטרפה אליו עם הבן שלו. באוגוסט האחרון היא החלה לחשוד בו יותר ויותר לאחר שהוא טס למסיבה בלאס וגאס עם חברים והעדיף זאת על להיות נוכח בפרמיירה של סרטה הראשון "הרקולס". 

 

המקור סיפר: "שייק היתה מדוכאת שרונאלדו העדיף מסיבות בלאס וגאס על להיות צמוד לחברה שלו שעושה היסטוריה אישית. ההרגשה שלה היתה שהוא מקנא בה".

 

שייק. היתה מדוכאת (gettyimages)

 

בתוך כך קיבלו הדוגמנית-שחקנית וסוכנה עוד שיחות מבחורות שטענו: "היינו עם רונאלדו בלאס וגאס". הפיצוץ הגדול הגיע כאמור ערב השנה החדשה. המקור אמר ל'סאן': "שייק מרגישה שהוא השתמש בה כדי להיפטר מתדמית הפלייבוי שלו, אבל למעשה המשיך בחייו הפרועים עם בחורות כאילו היא לא קיימת".

 

ה'סאן' אפילו הצליח להגיע לחלק מהבחורות שנטען, כי היה להם יחסים עם רונאלדו ולקן הגדול הכחיש. מאריונה בוסקה סיפרה שפגשה אותו במסעדה במיאמי, אבל טענה שהם רק דיברו. גרפיקאית בשם ג'קי בנזקרי, הודתה שהכירה אותו במיאמי, אבל אמרה: "לא יכולה לדבר על דברים אינטימיים". מורה לריקוד הזומבה בשם פאביולה אגוויר ממוצא ברזילאי לא הסכימה לאשר או לשלול שהיו לה יחסים אינטימיים איתו. דוגמנית בשם מייליין אגוייר הכחישה קשר אינטימי וטענה שהם רק נפגשו בתצוגת אופנה.

 

הדוברים של שייק ושל רונאלדו סירבו להגיב לכתבה.

 

רונאלדו. "המשיך בחייו הפרועים" (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי