Sport1 Banner

גארת' בייל פצוע ויעדר מול ראיו

|

קשר ריאל מדריד סובל ממכה ברגלו וינוח מחר מול ואיקנו. אנצ'לוטי צפוי לשנות מערך

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו                צילומים: Gettyimages

 

קרלו אנצ'לוטי קיים מסיבת עיתונאים לקראת משחקה מחר של ריאל מדריד בליגה נגד ראיו ואייקנו (23:00). המאמן גילה שגארת' בייל סובל ממכה ברגלו השמאלית אותה ספג בניצחון 1:9 על גרנדה והוא עשוי לא לשתף אותו כדי לא לסכנו להמשך. האיטלקי גם גילה, כי שוער המשנה קיילור נבאס יקבל את חולצת ההרכב בליגה בשבת מול אייבר.

 

אנצ'לוטי צפוי לשנות מחר את המערך ל-4-4-2 עם רונאלדו ובנזמה בחוד, כאשר איסקו, שאיבד את מקומו בהרכב, יצטרף לשלישיית הקישור. בתשובה לשאלה האם חאמאס רודריגס ואיסקו יכולים לשחק ביחד אמר: "כן, הם שיחקו יחד וגם ישחקו. מחר אני חושב לפתוח עם שניהם בגלל שבייל פצוע. יש ויכוח לגבי שיתוף השניים בגלל שכל הסגל בריא וזה דבר טוב. לשניהם יש שנה מצוינת. למזלי יש לי את שני השחקנים לרשותי".

 

יקבל בשבת את חוןצת ההרכב. קיילור נבאס

 

לשאלה אם שלישיית BBC היא בלתי ניתנת להפרדה אמר אנצ'לוטי שעד תום העונה צפויים להם משחקים כמעט כל שלושה ימים והוא יבצע רוטציה. באשר לחשדות לפיהן לואיס אנריקה הורה בכוונה לסרחיו בוסקטס לקבל צהוב נגד סלטה ויגו כדי שיחמיץ רק את אלמרייה אמר אנצ'לוטי: "אני לא יודע אם זה נכון ומעבר לכך אני לא עושה דברים כאלה. כשזה מגיע, זה מגיע".

 

על יריבתו מחר אמר: "יהיה משחק קשה. לראיו יש כדורגל מסודר עם רעיונות ברורים. אני מעדיף קבוצה שסוגרת את המשחק, כי ככה אתה יכול לשלוט בו, אבל ואייקנו אוהבת גם היא לשחק ולכן אני חושב שלא יהיה לנו קל. יש לי זיכרונות לא טובים מהם מהשנה שעברה (ריאל ניצחה 2:3 אחרי שרונאלדו כבש שלושער י.ז)". לשאלה אם הוא משוכנע שאם ינצח את כל המשחקים שנותרו יזכה באליפות אמר: "צעד חשוב הוא שננצח את כל המשחקים, אבל המפתח נמצא בברצלונה שמקדימה אותנו בארבע נקודות".

 

יעבור ל-4-4-2? קרלו אנצ'לוטי

 

חוסה קאמצ'ו מאמן ריאל מדריד וראיו בעבר (55 משחקים כמאמן ראיו) אמר שהקבוצה מסוגלת לנצח את הבלאנקוס. "הדרך היחידה לנצח קבוצות כמו ריאל מדריד היא להגן היטב וליהנות ממזל. ריאל בכושר טוב ואסור להם לאבד נקודות. הלחץ יהיה עליהם".

עוד באותו נושא: גארת בייל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי