Sport1 Banner

אוסקר גרסיה יאמן את ברצלונה?

|

מאמן מכבי ת"א לשעבר הוזכר כמועמד לקבוצה אם ג'ורדי פארה יזכה בבחירות

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו         צילום: Gettyimages

 

אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, מועמד לאמן את ברצלונה בעונה הבאה אם ג'ורדי פארה יזכה בבחירות לנשיאות. המועמד, שאינו נחשב לאחד המובילים במירוץ, הציב את המאמן כפייבוריט שלו לאימון הקבוצה לצד פאקו חמס. את הידיעה פרסם היום העיתון הקאטלוני 'ספורט'.

 

 

מאמן הצהובים לשעבר מועמד לתפקיד מכיוון שהיה מאמן הנוער של ברסה ומכיר היטב את שיטות המשחק של הקבוצה. נשיא ברצלונה הנוכחי, ג'וזף ברתומאו, החשיב אותו כמועמד למנג'ר המקצועי של הקבוצה, אבל בסופו של דבר מונה לתפקיד אריידו בריידה.

 

המועמד השני של פארה, פאקו חמס, מאמן ראיו ואייקנו, נחשב לכישרון עולה בכדורגל הספרדי בזכות אישיות מיוחדת ושיטת משחק התקפית במיוחד. חמס גילה התלהבות גדולה לקבל את הג'וב, אבל גרסיה, שבימים אלה משמש כפרשן בתחנות טלוויזיה ורדיו שונות מקורב מאוד לחלק מאנשי ברצלונה בהנהלה הראשית.

 

רשימת המועמדים הסופית לנשיאות אמורה להיות מוגשת עד ליום שישי הקרוב. פארה בן ה-38 נחשב למנהיג הצעיר של אנשי ברצלונה. מועמדים נוספים לנשיאות הם ויקטור פונט, אגוסטי בנדיטו וכמובן המועמד העיקרי ז'ואן לאפורטה, שעדיין לא החליט לגבי תוכניותיו. גם הנשיא הנוכחי, ברתומאו, ינסה לזכות שוב בבחירות.

עוד באותו נושא: אוסקר גרסיה, ג'ורדי פארה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי