Sport1 Banner

"זו בארסה של ליאו מסי, לא של לואיס אנריקה"

קשה להתווכח עם ולדאנו
קשה להתווכח עם ולדאנו | צילום: Gettyimages

ולדאנו, אקס ריאל, מפרגן: "ליאו יותר מתוחכם כיום. הוא בפסגת הכדורגל"

(גודל טקסט)

"ברצלונה היא לא של פפ גווארדיולה ולא של לואיס אנריקה. ברצלונה הזו היא על שמו של ליאו מסי". חורחה ולדאנו, אקס ריאל מדריד (שימש כשחקן, כמאמן וכמנהל מקצועי), אחראי על האמירה הזו ולמען האמת, קשה מאוד להתווכח איתו.

כוכב נבחרת ארגנטינה לשעבר נשאל על ההבדלים בין מסי של 2010 למסי של 2016 ואמר: "הוא מתוחכם יותר. ב-2010 הוא שיחק עם התלהבות, ליהטט במגרש עם הראש רק בהתקפה. עכשיו הוא יודע להתנהל בצורה נכונה בכל מקום במגרש. זה יאריך את הקריירה שלו, כי הוא יכול לשחק בהליכה ועדיין להתניע את הקבוצה". 


לא מקבל כבוד. לואיס אנריקה (gettyimages)

על החיבור הנדיר בין שלישיית MSN – הלא הם מסי, לואיס סוארס וניימאר – אמר ולדאנו: "זה מוכיח שיש הרמוניה בברצלונה. קשה לזכור שיתוף פעולה כל כך מדהים בין שלושה כוכבים. הייתה ביניהם אהבה ממבט ראשון. הימצאותו של ניימאר בבארסה מבטיחה שלאוהדים יהיה כיף בעשר השנים הבאות".


"קשה לזכור שיתוף פעולה כל כך מדהים" (gettyimages)

ולדאנו, איך לא, נשאל מדוע מסי מצליח כל כך בברצלונה, אבל לא במדי הנבחרת. "יש לו תחרות היסטורית עם דייגו מראדונה שזכה במונדיאל. בארגנטינה לא שוכחים את זה", הדגיש שחקן העבר והוסיף: "מעבר לכך, הוא למד לשחק בברצלונה ובנבחרת קשה לו להתרגל למשהו אחר. בברצלונה כולם יודעים איך לשחק עבור מסי ואיך לנצל אותו. בנבחרת יש כאלה שלא יודעים".

"הפנדל של מסי? אני בעד. הכדורגל נכנס היום לשגרה משעממת, ואם יש שחקנים ששוברים אותה זה דבר מצוין. אני אוהב את השונה בכדורגל. המשחק הפך לרציני מדי ואחרי שער כזה אנשים פתאום נזכרים שזה גם משחק שנועד לבדר. מסי היום הוא פסגת הכדורגל", המשיך ולדאנו להרעיף מחמאות על הפרעוש.

ולדאנו התייחס גם למצבה של האקסית שלו, ריאל מדריד, ואמר: "ריאל תחת זינדין זידאן אולי יותר משוחררת, אבל היא עדיין לא מאוזנת. השחקנים חופשיים יותר בהגנה ובהתקפה, אבל יש לזה גם מחיר". 

Entrevista exclusiva a Jorge Valdano: "Ni Pep ni Luis Enrique, es el Barça de Messi" https://t.co/Vwjvj80jVUpic.twitter.com/yhPn8rGOoS

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) February 19, 2016
עוד באותו נושא: חורחה ולדאנו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי