Sport1 Banner

ריאל לוחצת לא לזמן את בייל לנבחרת וויילס

בייל. חוששים מהוירוס של פיפא
בייל. חוששים מהוירוס של פיפא | צילום: Gettyimages

חשש מהחמרת פציעת הכוכב. איסקו וחאמס יוצבו ברשימת ההעברות בקיץ

(גודל טקסט)

גארת' בייל רק חזר מפציעה רביעית העונה ובריאל מדריד חוששים ממשחקי ההכנה של הנבחרות לקראת היורו 2016 והם לוחצים על ההתאחדות הוולשית לא לזמנו למשחקים מול צפון אירלנד ואוקראינה.

 

בספרד תמיד חוששים ממה שהם מכנים "הוירוס של פיפ"א" מכיוון ששחקנים רבים חוזרים פצועים ממשחקי הנבחרות.  החשש הוא שבייל עלול להחמיץ משחקים בקלאסיקו מול ברצלונה (2 באפריל) וברבע גמר ליגת האלופות (5/6 באפריל).

 

 

זינדין זידאן אמור לשוחח היום עם מאמן וויילס, כריס קולמן, בבקשה שייתן לבייל מנוחה. ב-24 בנובמבר אמורה וויילס לשחק נגד צפון אירלנד בקרדיף וב-28 נגד אוקראינה בקייב. זידאן מודע לכך שיהיה קשה מאוד לשכנע את המאמן מאחר שכל הבניה למשחק מול צפון אירלנד היא על בייל והפוסטרים למשחק מראים אותו. הדרישה תהיה לא לשחק איתו 90 דקות מלאות ולאפשר לו לחזור לפני המשחק בקייב, אז צפויה אשתו ללדת.

 

Buenos días, aquí tienen la #PortadaAS del 17 de marzo de 2016 pic.twitter.com/x7IPEdWxCE

— AS (@diarioas) March 17, 2016

 

החשש לגבי בייל הוא די מוצדק מכיוון שהוא סבל משש פציעות שרירים מאז הגיע למועדון ב-2013,  אחד מהם היה עם הנבחרת. הוא שיחק במשחק האחרון בבית המוקדמות מול אנדורה 90 דקות למרות שבריאל מדריד ביקשו ממנו לא לשחק והוא נעדר לאחר מכן כמה משחקים. העונה בייל נפצע ב-17 בינואר לפני המשחק מול ספורטיג חיחון וחזר לשחק רק ב-5 במרס נגד סלטה ויגו.

 

על פי פרסומים בספרד, ריאל תציב את חאמס רודריגס ואיסקו ברשימת ההעברות בקיץ. שני הקשרים סובלים מירידה משמעותית בתרומה במגרש, אבל בברנבאו מאמינים שעדיין יוכלו להרוויח סכום גדול תמורתם במקרה של מכירה. צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי כבר הביעו עניין.

עוד באותו נושא: יצחק פרי, כריס קולמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי