Sport1 Banner

ברוס ספרינגסטין ימנע מבארסה לשחק בברנבאו?

ספרינגסטין. שריינו ביומן
ספרינגסטין. שריינו ביומן | צילום: Gettyimages

בריאל טוענים שיש הופעה בתאריך של הגמר, אך הזמר עדיין לא הודיע על כך

(גודל טקסט)

ברצלונה שעלתה לגמר הגביע הספרדי נגד סביליה רוצה לקיים את הגמר בסנטיאגו ברנבאו של ריאל מדריד, אבל הבלאנקוס מסרבים. עכשיו, מצא נשיא הקבוצה, פלורנטינו פרס, סיבה מדוע לא לקיים את הגמר באצטדיון: הופעה של הזמר ברוס ספרינגסטין.

 

לטענת פרס "הבוס" אמור להופיע ב-21 במאי באצטדיון ולכן זה לא יהיה ניתן לקיים בו את הגמר שאמור להתקיים  באותו היום או יום לאחר מכן. עם זאת, ההופעה עדיין לא רשומה באתר הרשמי של הזמר כחלק מסיבוב ההופעות שלו באירופה (שנקבע זמן רב מראש) ולא ניתן לרכוש אליה כרטיסים. בשל כך, לא מן הנמנע שריאל מדריד היא זאת שיזמה את המהלך.

 

 

בברצלונה טוענים כל הזמן שאין להם שום כוונה לשחק בברנבאו כדי להשפיל את ריאל, אלא הם רוצים את המגרש הכי גדול ולשחק בבירה לשם התחבורה הכי קלה.

 

בתוך כך בהנהלת ריאל מדריד טוענים שיש חפרפרת במועדו שמדליפה חוזים לאתר פוטבול ליקס, לאחר שפורסמו החוזים של חאמס רודריגס ושל צ'אבי אלונסו שעבר לבאיירן מינכן.

 

צ'אבי אלונסו. מי מדליף את החוזים? (gettyimages)

 

במהלך מועד ההעברות האחרון של ינואר החליפו אנשי הנהלת הבלאנקוס מסרים ביניהם שמישהו מנסה להוציא מידע קריטי מהקבוצה החוצה. אמיליו בוטרגניו הציג את התוכנית של המועדון לאתר את החפרפרת. לא ברור אם מדובר באחד השחקנים, הצוות המקצועי, הרפואי או אנשי המנהלה אך המצוד נמשך.

 

במועדון ניסו למצוא את המדליף והעלו את שמו של ז'ולן לופטגי מאמן פורטו כמועמד להחליף את רפא בניטס כבלון ניסוי, אם כי צריך לזכור שכאשר קרלו אנצ'לוטי פוטר השם של לופטגי הוזכר ברוב כלי התקשורת בספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי