Sport1 Banner

"ליאו מסי אכל יותר מדי פיצות"

|

מאמן העבר של ברצלונה, קרלוס רקסץ': "השנה הוא שומר על המשקל הנדרש"

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו  צילום: Gettyimages

 

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, הביע שביעות רצון מהניצחון 1:3 על גרנדה, שצמצם את הפער בפסגת "לה ליגה" מריאל מדריד לנקודה אחת. המאמן התלונן בסיום על המגרש של המארחת: "אני מאוד מרוצה ששתי הקבוצות הצליחו לשמור על הרגליים למרות תנאי המגרש הגרועים של המגרש".

 

 

"זה היה משחק די מסוכן עבורנו", אמר המאמן, "חזרנו ממשחק בליגת האלופות למשטח דשא מסוכן בו הפסדנו בשנה שעברה. בכל משחק היריבה מנסה את כל הטריקים שהיא מכירה כדי לנטרל את ההתקפה שלנו, כך שאנו חייבים להיות מרוכזים, לא לתת ליריבה לנצל הזדמנויות ולתקוף באופן ישיר".

 

אנריקה החמיא ללואיס סוארס, שסיים שבוע גדול, כאשר אחרי הצמד מול מנצ'סטר סיטי, הוסיף היום שער ושני בישולים: "מהרגע הראשון הוא היה בכושר טוב, אבל היום כשהוא גם כובש שערים הוא עושה עוד יותר דברים שהאוהדים אוהבים. עבורנו הוא היה מיוחד מהרגע הראשון ועשה עבודה יעילה". עם זאת, החלוץ האורוגוואי חזר לימים שהוא לא מסיים משחק בלי אירוע שנוי במחלוקת. אחרי "הספק נשיכה" נגד סיטי, הוא הכניס היום מרפק לפניו של חואן קאלה, שעלה לו בצהוב בלבד, אבל היה יכול להיגמר גם בהרחקה ישירה.

 

 

 

בשולי המשחק, ראיון שערורייתי עם מאמן ברצלונה לשעבר קרלוס רקסץ' ברדיו רג'יו 7 עשה הרבה רעש. רקסץ', שהצטרף השנה לצוות של המנג'ר המקצועי של הקבוצה, ארידו בריידה האיטלקי, טען בראיון: "ליאו מסי אכל בשנה שעברה יותר מדי פיצות. השנה הוא אוכל במועדון ושומר על המשקל הנדרש". רקסץ' היה מאלה שהמליצו להחתים את "הפרעוש" אחרי שראה אותו משחק בארגנטינה.

 

 

מאמן העבר גם מתח ביקורת על אנריקה וטען שהוא החל את השנה עם יותר מדי חוקים והרגלים (נורמות). כשאנריקה נשאל על כך במסיבת העיתונאים הוא ענה בבדיחות הדעת: "הנורמה היחידה שאני מכיר זו נורמה דובל (שחקנית ואשת טלוויזיה מקטאלוניה, בת 68 כיום)".

 

 

עוד גילה רקסץ' שפפ גווארדיולה וגם טיטו וילנובה קיבלו הצעות לאמן את מנצ'סטר יונייטד וגם שכאשר טיטו היה בקליניקה בניו יורק ועבר טיפולים לטיפול במחלת הסרטן, פפ ששהה בעיר לא בא לבקר אותו, למרות שידע שהוא שם ועל אף שנשותיהם של המאמנים נפגשו. "פפ ידע שמצבו התדרדר", אמר רקסץ' שגם מתח ביקורת על נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס: "הוא רוצה רק שחקנים שכל העולם יעריץ אותם. מאמן כמו ויסנטה דל בוסקה וכוכב כמו אנחל די מאריה נחשבים 'מכוערים' מדי בשבילו".

עוד באותו נושא: קרלוס רקסץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי