Sport1 Banner

אנצ'לוטי: "לא אשנה את השיטה"

|

מאמן הבלנאקוס לא מתרגש מהמחאות נגד משולש ההתקפה רונאלדו-בנזמה-בייל

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו                צילומים: Gettyimages

 

הבוקר פרסם עיתון ה-'אס' משאל לפיו 91 אחוז מאוהדי ריאל מדריד היו רוצים לראות את שלישיית BBC של (רונאלדו, בנזמה ובייל) מתפרקת. האוהדים מעדיפים לראות שני חלוצים בחוד ההתקפה ושינוי שיטת המשחק ל-4-4-2.

 

קרלו אנצ'לוטי נשאל על כך היום במסיבת העיתונאים לקראת משחק הגומלין מחר נגד שאלקה 04 בליגת האלופות. לדברי המאמן האיטלקי אם השלישייה המדוברת תשחק טוב הנושא כלל לא יהיה נתון לוויכוח: "זה לא פתוח למו"מ. הם נתנו לנו המון והם עוברים תקופה לא קלה, אבל כל הקבוצה עוברת את המשבר ולא רק הם. אנחנו לא משחקים טוב וזה גורם נזק גם לחלוצים".

 

לאחר מכן פירט: "אנחנו משחקים עם יותר מדי מסירות, המשחק לא מהיר ואין קורדינציה בין השחקנים". אני לא אשנה את האסטרטגיה של המשחק בהתקפה ואני לא מתכוון לשנות את הזהות שלנו מכיוון שגם השחקנים מרגישים נוח בשיטת המשחק הזו".

 

המאמן גם נשאל האם הוא שוקל להחליף את גארת' בייל בהרכב הפתוח אחרי שהוולשי לא כבש שבעה משחקים ואמר: "אם אחליף אותו אצטרך להחליף את כל הקבוצה. את רונאלדו ובנזמה ואת החלוצים. הוא מבין את המצב וינסה להשתפר". אחרי ההפסד 1:0 לבילבאו לקח אנצ'לוטי את האחריות וחזר על כך גם היום: "כאשר הקבוצה לא מצליחה, אני יודע שזו אשמתו של המאמן. כשהם מנצחים זו ההצלחה של כולם".

 

למרות המחאות, לא ישנה את שיטת המשחק. קרלו אנצ'לוטי

 

 

המאמן התייחס גם לשמועות בנוגע לאפשרות שיוחלף בתום העונה, לאחר שהעיתונאי הספרדי המוערך גיים בלגה אמר לסקאי כי "בכירים במועדון שוקלים ברצינות להיפרד מאנצ'לוטי בקיץ הקרוב, ואופתע מאוד אם הוא יהיה המאמן בעונה הבאה" וטען כי כבר בשנה שעברה רצו בריאל מדריד לפטר את אנצ'לוטי, אבל אחרי הזכייה בליגת האלופות התוכניות שונו. המאמן מצדו טען שנשיא המועדון, פלורנטינו פרס, התקשר אליו פעמים רבות והביע את תמיכתו.

 

בתוך כך, לוקה מודריץ' שהיה פצוע תקופה ארוכה וסמי חדירה צפויים להיכלל בסגל מחר במשחק הגומלין מול שאלקה 04 (21:45). 

עוד באותו נושא: גארת בייל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי