Sport1 Banner

עקרון הרצף: ברצלונה ניצחה 1:2 בלאס פלמאס

ניימאר וסוארס. מוכנים לארסנל
ניימאר וסוארס. מוכנים לארסנל | צילום: Gettyimages

סוארס וניימאר כבשו, הרצף: 32 משחקים ללא הפסד. בשלישי: ארסנל

(גודל טקסט)

המכונה לא עוצרת. 32 משחקים ניסו היריבות לנצח את ברצלונה, אך כולן נכשלו. הפעם הקטאלונים גברו 1:2 על לאס פלמאס והגדילו את הפער בפסגה לתשע נקודות מאתלטיקו ו-10 מריאל מדריד.

 

המארחים, שדורגו ערב המחזור ה-25 במקום ה-18 בליגה עם ניצחון אחד בשבעת משחקיהם האחרונים, בחרו לשחק פתוח ותקפו את שערו של קלאודיו בראבו, אך דווקא לואיס סוארס היה זה שכבש את שער היתרון בדקה השישית. שחקני לאס פלמאס לא ויתרו והשוו כבר בדקה ה-10 משער של וויליאן ז'ורז. 

 

 

שער השוויון העיר את שחקניו של לואיס אנריקה שהתחילו להשתלט על המשחק ותקפו את שער המארחים, אך פעם אחר פעם חאבי וארס המצוין היה שם כדי למנוע שער. דווקא אז, לאחר הצלה גדולה שלו, הצליח ניימאר להחזיר את היתרון (39) ובדיעבד קבע גם את תוצאת המשחק. במחצית השנייה המשיכו הקטאלונים לתקוף, אך סוארס לא היה מדויק ליד השער והם נאלצו להסתפק בניצחון הדחוק.

 

לואיס אנריקה יכול להיות מרוצה מהניצחון, ובמיוחד מהפער הגדול אותו פתח בפסגת הטבלה, ועכשיו יוכל להתכונן בראש שקט למשחק בשמינית גמר ליגת האלופות מול ארסנל.

 

הרכבים

 

לאס פאלמס: חאבי וארס, חבייר גרידו, פדרו ביגאס, אייטמי ארטילס, דויד גרסיה (נילי/ 87), מומו, נאביל אל זאהר (סרחיו ארואחו/ 76), רוקה מסה, טאנה, ג'ונתן ויירה (מאוריציו לאמוס/ 67), וויליאן ז'וזה.

ברצלונה: קלאודיו בראבו; דניאל אלבס, חבייר מסצ'ראנו, ג'רמי מאתייה, ג'ורדי אלבה, סרג'י רוברטו (תומאס ורמאלן/ 70), ארדה טוראן (איבן ראקטיץ'/ 46), אנדרס אינייסטה, ליאו מסי, ניימאר, לואיס סוארס.

מהלך המשחק

דקה 6

ברצלונה עלתה ליתרון 0:1: לאחר דקות טובות של המארחת, ג'ורדי אלבה מסר ללואיס סוארס ברחבה והחלוץ שלח את הכדור לרשת.



סוארס. כבש בהתקפה הראשונה במשחק (gettyimages)

דקה 10

לאס פלמאס השוותה ל-1:1: וויליאן ז'וזה שבר את מלכודת הנבדל של ברצלונה, לא התבלבל מול בראבו ובעט כדור שטוח שחדר פנימה.

דקה 18

אינייסטה קיבל כדור על סף הרחבה ובעט מדויק בבנגיעה אחת, אך חאבי וארס היה במקום והדף.

דקה 28

כדור חופשי של ברצלונה הגיע אל הראש של סוארס, החלוץ נגח טוב, אך הכדור חלף ליד הקורה ויצא לחוץ.

דקה 39

ברצלונה עלתה ליתרון 1:2: לואיס סוארס פרץ בצד ימין של הרחבה ומסר כדור אורך נפלא לניימאר, הברזילאי בעט טוב אך חאבי וארס הדף נפלא, לצערו הריבאונד הגיע חזרה לניימאר שכבש את השני לקטאלונים.


ניימאר. הגיע ראשון לריבאונד (gettyimages)

דקה 49

סוארס קיבל מסירה ברחבה ובנגיעה אחת שלח כדור מדויק למרכז השער, לצערו חאבי וארס היה במקום והדף לקרן

עוד באותו נושא: נוליטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי