Sport1 Banner

"פ.ס.ז' הציעה לניימאר 40 מיליון יורו לשנה"

ירוויח כמוהו? ניימאר ומסי
ירוויח כמוהו? ניימאר ומסי | צילום: GettyImages

אתר קטאלוני: הברזילאי ואביו רוצים למנף את ההצעה כדי להרוויח כמו מסי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

האם ניימאר האריך את חוזהו בברצלונה, או שמא הוא זומם לעבור למועדון אחר ולהרוויח סכומי עתק? התקשורת הספרדית דיווחה לאחרונה שהכוכב הברזילאי האריך את חוזהו באלופת אירופה עד 2021, אולם הדבר מעולם לא אושר באופן רשמי ולפי הפרסומים הטריים נראה כי הרוחות נושבות בכיוונים אחרים.

 

מוקדם יותר התבטא בלם פאריס סן ז'רמיין טיאגו סילבה והביע רצון עז שניימאר יחבור אליו בעיר האורות, ויתכן כי דבריו לא נאמרו במקרה. עורך האתר הקטאלוני "או קיי דיאריו", אדוארדו אינדה, שהיה בעברו עורך העיתון "אלמונדו דפורטיבו", טען גם הוא שניימאר טרם חתם על חוזה בבארסה, ואביו מנהל מגעים עם פ.ס.ז'.

 

 

"עוד ביום שבו פורסם שניימאר האריך את חוזהו עד 2021 בברצלונה, אביו עדיין דיבר עם פ.ס.ז'", אמר העיתונאי בתוכנית הספורט הפופולארית "אל צ'ירינגיטו", והסביר "הוא רוצה שברצלונה תשווה את חוזהו לזה של ליאו מסי".

 

מי שבוחש מאחורי כל העניינים. ניימאר ואביו (gettyimages)

 

העיתונאי הדגיש: "אני יודע שעד עכשיו ניימאר עדיין משוחח גם עם נאסר אלח'לאפי, נשיא פ.ס.ז', וכל עוד אין הודעה רשמית של ברצלונה לא נסגר דבר". לפי פרסומים בברזיל פ.ס.ז' הציעה לכוכב משכורת של 40 מיליון יורו לעונה, שצפויה להיות גבוהה יותר מזו שמסי ירוויח החל מהקיץ הקרוב – 35 מיליון יורו.

 

חוזהו הנוכחי של ניימאר צפוי להסתיים בעוד כשנתיים, בקיץ 2018 עם סעיף שחרור של 190 מיליון יורו, ועל פי פרסומים שונים הוא מרוויח כעת רק כ-8.8 מיליון יורו לשנה. עסקת העברתו לברצלונה של כוכב נבחרת ברזיל מסנטוס נחשבת לאחת העסקאות המפוקפקות והסבוכות בהיסטוריה של הכדורגל.

 

קראו עוד על פרשת על ההסתעפויות בעסקת העברתו של ניימאר לברצלונה.

עוד באותו נושא: טיאגו סילבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי