Sport1 Banner

אתלטיקו מעדה מול ויאריאל, ניצחון לוולנסיה

גרייזמן פספס
גרייזמן פספס | צילום: Gettyimages

0:0 לקולצ'ונרוס לפני פ.ס.וו באלופות והדרבי בשבת. 1:2 לנוויל אצל גרנאדה

קבוצות: ריאל סוסיאדד
(גודל טקסט)

ברצלונה לא חלמה שכך יסתיים המחזור ה-25. הקטאלונים ניצחו אתמול 1:2 את לאס פלמאס וראו את שתי הקבוצות ממדריד מאבדות נקודות חשובות ולמעשה מסייעות ללואיס אנריקה ושחקניו בדרכם לאליפות נוספת.

ועוד היום בספרד, אחרי שגארי נוויל כבר ניצב על סף תהום, רפא בניטס הוצב בכוננות ופאקו אייסטרן הוזעק כדי לעזור, פתאום יש לוולנסיה מה למכור. העטלפים השיגו ניצחון שלישי ברציפות, חגגו לראשונה בחוץ תחת המאמן האנגלי וגם התברגו בעשיריה הפותחת בטבלה. ריאל סוסיאדד ניצחה את בילבאו בדרבי הבאסקי ואותתה שהיא עדיין לא מוותרת על הכרטיס לאירופה. 

אתלטיקו מדריד – ויאריאל 0:0

דייגו סימאונה חשב על משחק שמינית גמר ליגת האלופות באיינדהובן ביום רביעי מול פ.ס.וו ואיבד שתי נקודות יקרות במשחק הביתי מול הצוללת הצהובה. 

הקולצ'ונרוס סיימו ב-0:0 בלבד מול מול קבוצתו של מרסילנו, ואמנם שמרו על המקום השני בטבלה לנוכח איבוד הנקודות של היריבה העירונית אצלה יתארחו בשבת במסגרת המחזור הבא, אבל ראו את בארסה מגדילה את הפער בצמרת ל-8 נקודות הפרש. 

פרננדו טורס מתוסכל גם הוא (AFP)

אנטואן גרייזמן הוחלף כבר בדקה ה-62 למרות שקבוצתו לא מצאה את הרשת מול ויאריאל, וייטו שעלה מהספסל שבע דקות לאחר מכן במקום קוראה פספס בתוספת הזמן והצדדים נפרדו ללא הכרעה. ויאריאל הצליחה מבחינתה לשמור על פער של שש נקודות מאתלטיקו וחמש מהשלישית ריאל מדריד.

גרנאדה – ולנסיה 2:1 

1:2 על אספניול, 0:6 מרשים על רפיד וינה ועכשיו גם חגיגה בחוץ, לראשונה מאז שגארי נוויל תפס את המושכות בתור מאמן ראשי. מהעבר השני, הבחורים של חוסה רמון סנדובל ממשיכים להתרסק. 

פאקו אלקאסר בישל את הראשון לדני פארחו (55) וגם החששות התפוגגו כשסנטי מינה המחליף הכפיל את הפער בדקה ה-90. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הצליח אדגר מנדס המארח לצמק, אבל לא יותר מזה. 

ביום חמישי הקרוב תארח ולנסיה את רפיד וינה לגומלין, כאשר לאחר מכן יחכה לה רצף משחקי ליגה קשים מול אתלטיק בילבאו, מלאגה, אתלטיקו מדריד ודרבי נגד לבאנטה. בינתיים, גרנאדה נפלה למקום האחרון.


האחים נוויל מתחילים לחייך (gettyimages)

בילבאו – ריאל סוסיאדד 1:0 

יותר מ-47 אלף אוהדים רועשים באיצטדיון סן מאמס החדש קיבלו דרבי לוהט של חבל הבאסקים, שהסתיים באכזבה מקומית. קרלוס ולה המקסיקני בישל לג'ונתס הברזילאי את שער הניצחון (17), שליטה מוחלטת של המארחת בהחזקת הכדור לא הספיקה בשביל להשיג שוויון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי