Sport1 Banner

בריאל ניסו לשכנע את זידאן לרשת את בניטס

יתקדם לבמה המרכזית? זידאן
יתקדם לבמה המרכזית? זידאן | צילום: Gettyimages

המאמן המושמץ זכה לתמיכה של 14% מהאוהדים. הרוב מתנגדים להשבת מוריניו

(גודל טקסט)

רפא בניטס ידע ימים טובים יותר. מאמנה של ריאל מדריד חזר מחופשת המולד למועדון שלא מעוניין לראות אותו ממשיך על הקווים.

 

העיתון "אס" פרסם שארבעת הקפטנים של הבלאנקוס, שנהנים מתמיכתו של הנשיא פלורנטינוס פרס, שוחחו בשבוע שעבר עם זינאדין זידאן והפצירו בו ליטול על עצמו את משרת אימון הקבוצה. בנוסף לכך, הבהירו השחקנים בעקיפין שהם מתנגדים לחזרתו של ז'וזה מוריניו.

 

 

לפי הפרסום, סרחיו ראמוס, לוקה מודריץ', מרסלו וכריסטיאנו רונאלדו ניצלו שהייתו של בניטס בחופשה בעיירה קייט שליד ליברפול ואת ירידתו למחתרת, וניסו לשכנע את זידאן לנטוש את תפקידו בריאל מדריד קסטיה. נכון לעכשיו כוכבה האגדי של נבחרת צרפת מנסה לעכב את מעברו לבמה המרכזית והוא מעדיף להישאר בקבוצה מהליגה השלישית.

 

 

"אני עוקב אחר המתרחש, אבל אני רגוע", הגיב זידאן. "כרגע אני תומך ברפא בניטס. אם יהיו התפתחויות אחרות שלא תלויות בי והמועדון יקרא לי לדגל אני לא אסרב". פרס עצמו נדרש בשבוע שעבר לסוגיה והגיב: "זידאן מאמן טוב שנמצא בתהליך למידה". שחקן ריאל לשעבר, לואיס פיגו, התבטא שזידאן יודע שבסופו של דבר הוא יאמן את הקבוצה הראשונה.

 

יש לציין כי דיווחיו של העיתון "אס" רוככו במעט לאחרונה, ולפי פרסומיו השונים הלבנים לא מעוניינים לפטר באופן מיידי את המאמן, אולם מן העבר מודגשת על דפיו השכם והערב העובדה כי איש במועדון לא תומך בבניטס ומדובר במצב לא בריא שלא יכול להימשך.

 

במקביל, העיתון "מארקה" הצהיר שרק נס ישאיר את בניטס בתפקיד ופרסם עשר סיבות מדוע המאמן אמור לעזוב. בין היתר צוינו: המשחק הטקטי, המכוער והלא התקפי מספיק שמשחקת כעת ריאל, הסכסוכים עם השחקנים, חוסר התקשורת עם האוהדים, הרוטציה שמצליחה לעצבן את כולם והעובדה שלמרות שיש משחקים בהם הבלאנקוס כובשים בצרורות עדיין שיטת המשחק שלו הגנתית.  

 

משחק מכוער ורוטציה שמצליחה לעצבן את כולם. בניטס (gettyimages)

 

הליגה הספרדית נמצאת כעת בפגרת חג המולד, וריאל תחזור לשחק נגד ריאל סוסידד ב-30 בדצמבר. בניטס צפוי לעמוד על הקווים במשחק הזה, אולם במידה והבלאנקוס לא ינצחו קיים סיכוי כי הוא יפוטר. האימונים עצמם יתחדשו ביום ראשון עם חזרתו של המאמן למדריד מחופשתו באנגליה. לפי הדיווחים השונים, הוא הופגז בים של מסרונים בהם תהיות שונות האם הוא פוטר מתפקידו, זאת לאור כותרות העיתונים בספרד שלא מניחות לו לרגע.

 

סקר נרחב שנערך לאחרונה בין 22,000 אוהדי ריאל חשף עד כמה מעמדו הציבורי של המאמן רעוע: 53% מהנשאלים הצהירו על תמיכתם בזידאן, 33% מעוניינים לראות את מוריניו בחזרה על הקווים ורק 14% השיבו כי הם (עדיין) עומדים מאחורי בניטס. 

 

אין התלהבות מאפשרות חזרתו. מוריניו (gettyimages)

עוד באותו נושא: לואיס פיגו, לוקה מודריץ', מרסלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי