Sport1 Banner

חוזרת לצמרת: סביליה ניצחה 1:2 את מלאגה

גאמיירו
גאמיירו | צילום: GettyImages

צמד של קווין גאמיירו הכריע את הדרבי בחבל אנדלוסיה. סלטה ניצחה 3:4 את לבאנטה

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד, ברצלונה וריאל מדריד קיבלו שבת חופשית, אז סביליה ניצלה את סוף השבוע כדי להמשיך את הטיפוס בחזרה לצמרת. שחקניו של אונאי אמרי גברו 1:2 על מלאגה בדרבי של חבל אנדלוסיה ורשמו ניצחו רביעי ברציפות בכל המסגרות. סלטה ויגו גברה 3:4 על לבאנטה אחרי מותחן אדיר, ויאריאל ובטיס נפרדו ב-0:0. ריאל סוסיאדד סיימה ב-1:1 עם דפורטיבו לה קורוניה. 

סביליה – מלאגה 1:2 

ניצחון רביעי ברציפות לחבורה של אונאי אמרי, שפתחה חלש את העונה. כמו בשני המשחקים הקודמים, גם הפעם חייבים ברמון סאנצ'ס פיחואן את הנקודות לקווין גאמיירו. החלוץ הצרפתי הבקיע צמד (40 ו-42), כאשר מנגד צ'ארלס הספיק רק לצמק (72). הרחקותיהם של איבורה (83) וארתור בוקה (90+1) כבר לא שינו דבר. 

קווין גאמיירו הגיע ל-11 שערי ליגה העונה והניצחון בדרבי האנדלוסי הציב את סביליה קרוב מאוד לרביעיה הראשונה, שמובילה לליגת האלופות. ביום חמישי הקרוב תארח סביליה את מיראנדס במסגרת גביע המלך ולאחר מכן תתארח בליגה אצל אתלטיקו מדריד.

סלטה ויגו – לבאנטה 3:4 

סלטה השיגה ניצחון חשוב אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה. ג'ון גווידטי (35 ו-40) הבקיע צמד תוך חמש דקות במחצית הראשונה ואספאס כבר קבע 0:3 בדקה ה-57. אבל אז האורחים הגיבו עם שערים של דייברסון (63) ופדרו לופס (65). אורייאנה החזיר למארחת יתרון של שני שערים שש דקות לסיום, לפני שמוראלס הצליח לצמק בדקה ה-89 ולקבוע את תוצאת הסיום. סלטה שומרת על מקום החמישי, לבאנטה עדיין אחרונה. 


גווידטי חוגג צמד (AFP)

ויאריאל – בטיס 0:0 

הצוללת הצהובה נעצרה אחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים. דניס סוארס, שמבוקש בברצלונה, ורוברטו סולדאדו לא הצליחו להכניע את את אדאן ובטיס, שנמצאת בנפילה חופשית עם 2 נקודות בשישה מחזורים האחרונים וחמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, השיגה נקודה חשובה שעזרה לה לשמור על המקום ה-15 בטבלה. ויאריאל נותרה רביעית ופספסה הזדמנות לעקוף זמנית את ריאל מדריד.  

ריאל סוסיאדד – לה קורוניה 1:1

טעות של ברגארה ויורי הובילה לשער של לואיס אלברטו בדקה ה-26, צ'אבי פרייטו השווה בפנדל בדקה ה-75. אויירזבאל הצעיר היה יכול לקנות את עולמו ולהפוך את התוצאה בדקה ה-88, כאשר הדביק כדור למשקוף דקה אחת בלבד אחרי שנכנס כמחליף.  לה קורוניה לא מצליחה לנצח כבר שישה משחקים ברציפות בכל המסגרות ונשארת במקום התשיעי בטבלה עם 28 נקודות. הבאסקים נותרו במקום ה-14, שש נקודות בלבד מעל הקו האדום.

עוד באותו נושא: קווין גאמיירו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי